پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
شهردار زنجان به اقدامات انجام شده در راستای تقویت و رونق هسته مرکزی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا از تمرکز فضاهای تجاری بزرگ در هسته مرکزی شهر کاسته می شود.
شعار سال: شهردار زنجان به اقدامات انجام شده در راستای تقویت و رونق هسته مرکزی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا از تمرکز فضاهای تجاری بزرگ در هسته مرکزی شهر کاسته می شود.

مسیح الله معصومی، شهردار  زنجان به اجرای طرح پیاده راه در حد فاصل تقاطع فردوسی تا چهارراه انقلاب خیابان امام اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح تغییراتی در چهره ترافیکی شهر ایجاد کرده است.

معصومی، با اشاره به یک طرفه شدن برخی از خیابان ها تصریح کرد: شهرداری برای تقویت و رونق هسته مرکزی زنجان تلاش می کند.

این مقام مسئول در زنجان، با یادآوری اینکه آرام سازی و رونق بخشی به هسته مرکزی شهر از اهداف شهرداری است، گفت: بایستی تا آنجا که امکان دارد از تمرکز فضاهای تجاری بزرگ در هسته مرکزی شهر کاسته و انگیزه مردم و توجه به بافت مرکزی را مورد تاکید قرار دهیم.

معصومی همچنین  با بیان اینکه در طرح قبلی پروژه سبزه میدان احداث 40 هزار مترمربع فضای تجاری در دستور کار بود، افزود: با سیاست های پیشروی شهرداری این موضوع در طرح جدید حذف شد.

شهردار زنجان،   ادامه داد: طرح بازگشایی خیابان های هفت تیر و ادامه زینبیه غربی با منظور انتقال ترافیک از مرکز شهر به خارج از شهر است.

این مقام مسئول اجرای طرح پیاده راه را هم در راستای تقویت و رونق اقتصادی هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح نه تنها به کسب و کار بازاریان خللی وارد نمی شود بلکه روزبه روز پویاتر خواهد شد.

وی  ساماندهی راسته های بازار را به عنوان یکی از طرح های شهرداری برای تقویت هسته مرکزی شهر عنوان کرد و گفت: ساماندهی کف بازار با همکاری بازاریان و بدنه آن با همراهی میراث فرهنگی استان زنجان عملیاتی می شود.

شهردار زنجان،با اشاره به وحدت نظر میان میراث فرهنگی و کسبه بازار برای مرمت واحیای بازار گفت: شهرداری هم تامین مواد مورد نیاز کف بازار را برعهده دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 17 تیر 1397، کدخبر: 642246 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این کار مزیت هایی در برداره
البته بدی هایی هم داره که سبب میشه که شهر بزرگتر بشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین