پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه برخی از این اشیاء ممنوعه توسط زندانیان در زندان‌ها ساخته می‌شود، گفت: تلاش شده تا با تحویل وسایل یکبار مصرف به زندانیان، این نوع ساخت و سازها کنترل شود.

شعارسال: اصغر جهانگیر درباره جمع‌آوری تلفن‌های همراه از زندان‌ها اظهار کرد: ما دائم در زندان‌ها، بازرسی‌های غیر مترقبه و نوبه‌ای داریم و اشیاء ممنوعه را جمع‌آوری می‌کنیم؛ البته برخی از این اشیاء توسط زندانیان در زندان‌ها ساخته می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه تلاش شده تا با تحویل وسایل یکبار مصرف به زندانیان این نوع ساخت و سازها کنترل شود، گفت: این موضوع باعث می‌شود که افراد قادر نباشند اشیاء ممنوعه را در زندان بسازند و از آن بر علیه یکدیگر استفاده کنند.

وی درباره وجود مواد مخدر در زندان‌های کشور تصریح کرد: با تمام امکاناتی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم تا ورود مواد مخدر به زندان‌ها را کاهش دهیم؛ البته نیازمندیم تا در این باره تامین اعتبار شود و ستاد مبارزه با مواد مخدر باید به سازمان زندان‌ها کمک کند تا بتوانیم نسبت به تهیه دستگاه x-ray اقدام و ورود موارد مخدر را کنترل کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها ادامه داد: امروزه مواد مخدر از طرق بسیار خاص وارد زندان‌ها می‌شود که یکی از روش‌های آن جاسازی است یعنی به صورت انباری و از طریق خوردن و معده این مواد مخدر را وارد زندان‌ها می‌کنند و با بازرسی‌های متعارف امکان کشف این سبک ورودها وجود ندارد و تنها از طریق دستگاه‌های الکترونیکی می‌توان این موارد را کشف کرد که آن هم هزینه‌های بالایی می‌طلبد.

جهانگیر تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا در این خصوص ستاد مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌ها به سازمان زندان‌ها کمک کنند تا به این امور مجهز شویم و بحث مواد مخدر در زندان‌ها مشکلش حل شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1397 ، کدخبر: 402438،www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا میون این همه بدبختی و بدبیاری که داره این روزها تو کشور رخ میده چرا باید این مساله این همه بزرگ جلوه کنه برای ما؟ مهم تر از همه اینا اینه که بودجه لازم برای یه زندانی تو مملکت ما بیشتر از بودجه لازم برای یه دانش آموزه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
نه اقا اینطور ها هم نیست! این زندانی ها فردا بیان بیرون باز یقه من و شما گرفته میشه برای جامعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین