پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه خروج دام به کشور‌های همسایه زنگ خطر را برای بازار داخل به صدا در آورده است، گفت: هر کیلوگرم دام در کشور عراق ۱۰ هزار تومان بیشتر به فروش می‌رسد و خود عاملی برای تشدید خروج دام شده است.

شعارسال: علی اصغر ملکی درباره بازار گوشت اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل خروج دام از کشور اوضاع مناسب نیست و میادین خالی از دام شده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت دام زنده افزایش یافته است، افزود: به دلیل خروج دام از مرز‌های غربی به کشور عراق در داخل با کمبود دام مواجه شدیم.

وی گفت: در حالی که قیمت دام زنده در داخل کشور هر کیلوگرم ۲۱ تا ۲۲ هزار تومان است هر کیلوگرم دام در کشور عراق ۱۰ هزار تومان بیشتر به فروش می‌رسد و خود عاملی برای تشدید خروج دام شده است.

ملکی با بیان اینکه علاوه بر خروج دام به عراق از مرز‌های غربی کشور، دام زنده از طریق بندرعباس به کشور‌های عمان، کویت امارات و قطر قاچاق می‌شود، خاطرنشان کرد: در گذشته، دام‌های بندرعباس و ایلام بازار تهران را تامین می‌کرد، اما اکنون به خارج از کشور قاچاق می‌شود و به ضرر بازار داخل است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفند به صورت شقه ۴۶ تا ۴۷ هزار تومان به واحد‌های صنفی عرضه و با قیمت ۵۰ تا ۵۱ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود که نسبت به هفته گذشته هر کیلوگرم ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل گرما بازار در رکود به سر می‌برد اما، اگر کمی رونق بگیرد با مشکل مواجه خواهیم شد و قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

ملکی خاطرنشان کرد: گوشت گرم وارداتی برای تنظیم بازار از استرالیا و آسیای میانه وارد کشور می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 17 تیر 1397 ، کدخبر:434622 ،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
ا.ف75
اینم مث همون خروج اب از کشوره! فقط این معلوم شده اون یکی تازه صداش در اومده
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
نباید اجازه صادرات دام هارا داد در حالی که بازار داخل به آن ها بیشتر نیاز دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
خیلی گوشت سر سفره مردممون هست که دارید در راستای گرون شدنش هم قدم برمیدارید؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین