پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
استاندار خراسان‌رضوی با اعلام تغییر ساعات کار بانک‌ها در استان گفت: ساعات کار تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر‌دولتی استان از ۱۹ تیرماه به مدت یک‌هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

شعار سالعلی‌رضا رشیدیان اظهار داشت: براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش فزاینده دمای هوا در اکثر نقاط استان به‌ویژه مناطق گرمسیر و بر مبنای مصوبه هیئت وزیران و تقاضای شرکت توزیع نیروی این تغییر ساعات کار‌ در استان اعمال می‌شود.

وی افزود: این تغییر ساعت کار در ادارات دولتی و بانک‌ها از 19 تیرماه اجرایی و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.

استاندار خراسان‌رضوی همچنین به‌منظور افزایش پایداری شبکه برق استان تاکید کرد: مدیران در تمامی این بخش ها ضمن رعایت سایر مفاد مندرج در مصوبه هیئت وزیران برای به حداقل رساندن مصرف برق در ساعات کاری و از مدار خارج‌کردن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری و در صورت ضرورت وارد مدار کردن دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز تمهیدات لازم را فراهم و در عین اقدام، نظارت های لازم را نیز بر اجرای آن اعمال کنند.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری برای بعد از این تاریخ موکول به اعلام شرایط جوی از سوی اداره‌کل هواشناسی و سایر مباحث مربوطه بوده و در صورت تداوم گرمای هوا و ضرورت ادامه این تغییرات‌، تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی‌های لازم پیرامون موضوع انجام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کدمطلب: 1771078، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین