پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۹۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محقق شدن پروژه بزرگ سد "تنگ سرخ" سیمای منطقه را متحول می‌کند.

شعارسال: علی محمد احمدی در جمع مردم دهستان "تنگ سرخ"، افزود: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و همه ما افتخار خدمت به مردم را داریم .

وی با بیان اینکه آینده امیدبخشی برای تنگ سرخ وجود دارد، اظهار کرد: امید است مردم نیز مسیر توسعه منطقه را با تلاش و همکاری ادامه دهند و ما نیز بر مبنای اخلاق و قانون وظیفه داریم برای رشد مردم تلاش کنیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای پروژه سد تنگ سرخ، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه تاثیرات مثبت و مهمی را بر منطقه خواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که صادقانه برای رفع موانع و مشکلات گام برداریم.

احمدی تصریح کرد: موضوع حریم سد شامل تملک و ساخت و ساز مورد تاکید است و باید با ارائه طرح و برنامه کارشناسی شده و پیگیری برای رفع مسائل اقدام شود .

وی خواستار تعیین حریم در این حوزه شد و ادامه داد: کوتاهی در خدمات رسانی به مردم با بهانه احداث سد پذیرفتنی نخواهد بود و در حوزه آبرسانی به باغات باید به نحو صحیحی اقدام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع تملک در حوزه دهستان "تنگ سرخ" بیان کرد: بخشی از مالکیت منطقه احراز شده و مقرر شد که نسبت به پرداخت بخشی از هزینه به مالکین اقدام شود .

احمدی عنوان کرد: مردم ما باید به اطمینان برسند که عزم ما برای رفع مشکلات آنها جزم است.

وی با اشاره به اشتغالزایی پروژه، تاکید کرد: در اجرای بخش خدماتی پروژه نیز استفاده از ظرفیت نیروهای بومی مورد تاکید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از کلنگ زنی و ایجاد چند پروژه ورزشی در منطقه تنگ سرخ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساختی نیز باید زیرسازی و ایجاد جاده ارتباطی عملیاتی شود.

احمدی افزود: با توجه به احتمال زمان بر بودن موضوع گازرسانی، باید حداقل زیرسازی در حوزه روستایی منطقه عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: در حوزه گازرسانی نیز پیگیری می شود که در کمترین زمان گازرسانی به این دهستان محقق شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع آبرسانی به روستاهای این منطقه، اضافه کرد: تسهیل و رفع معارض برای آبرسانی به روستاهای مختلف این منطقه با نگاه به همکاری مردمی ضروری است.

وی همچنین در حاشیه بازدید از پروژه سد "تنگ سرخ" شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: موضوع حفاری تونل پروژه عملیاتی شده و مباحث لاینیگ نیز محقق می شود .

وی اظهار کرد: امید است که موضوع انحراف آب در پروژه اجرایی شده و عملیات اجرایی سازه سد شروع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید در استانی با آورد آبی بالای ۱۰ میلیارد متر مکعب سازه های مخزنی غنی تری ایجاد می شد.

احمدی تصریح کرد: یکی از چالشهای آینده جهان حوزه آب خواهد بود و استان ما ظرفیت های مناسبی در حوزه آب دارد که باید برنامه ریزی و مدیریت صحیح در این حوزه انجام شود .

همچنین غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سد تنگ سرخ از مهمترین و ضروری ترین پروژه های استان است.

وی افزود: بخشی از مطالبات مردمی در حوزه تملک اراضی مورد نیاز سد طی هفته های آینده پرداخت می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17تیر1397، کدخبر: 97041709303: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا اهمیت دادن به جایگاه های بصری که یک استان میتونه داشته باشه حتی در کاهش انواع جرم و میزان نسبی عصبانیت شهر هم تاثیر گار خواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
مگه همه محیط زیستی ها نمیگویند سد برای جامعه ما ضرر داره؟خوب چرا به حرف دانشمندان این زمینه گوش نمیکنیم؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین