سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
مسوول نظارت بر امور دفاتر خدمات مسافرتی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: «پس از برگشت مسافران از سفرهای جام‌جهانی کمیسیون‌های رسیدگی به مشکلات مسافران برگزار و به ۲۲ شکایت مطرح شده روسیه رسیدگی شد.»

شعار سالمسوول نظارت بر امور دفاتر خدمات مسافرتی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: «پس از برگشت مسافران از سفرهای جام‌جهانی کمیسیون‌های رسیدگی به مشکلات مسافران برگزار و به ۲۲ شکایت مطرح شده روسیه رسیدگی شد

مهدی عنبر در ادامه گفت: «ما فکر می‌کردیم با حجم زیادی از گردشگران معترض پس از جام‌جهانی مواجه شویم؛ اما این طور نبود و شکایت‌ها از خدمات سفر به روسیه عادی بود. با این وجود تاکنون به شکایت ۲۲ نفر در ارتباط با سفر روسیه در کمیسیون‌های مربوط به شکایات سفر رسیدگی کرده‌ایم.» عنبر افزود: «برخی از شکایت‌های مطرح شده درباره ترانسفر بین‌شهرها و وضعیت هتل‌های روسیه بوده‌است. برخی هم درباره فن‌ای دی مشکلاتی داشتند و می‌گفتند به آنها تعلق نگرفته‌است. برخی از افراد نیز به پرواز نرسیده بودند که البته در این‌باره خودشان مقصر بودند و آژانس‌ها مشکلی نداشتند.» به گفته مسوول نظارت بر امور دفاتر خدمات مسافرتی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران زمانی که مسافران قرارداد می‌بندند باید به این نکته توجه کنند که چه خدماتی می‌گیرند: «برخی از شکایت‌ها پیرو این است که مسافر بیشتر از آنچه در قراردادش آمده خدمات طلب می‌کند یا اینکه تصور می‌کند باید خدمات هتل ۵ ستاره را در هتل ۳ ستاره بگیرد. به همین دلیل مواردی داشته‌ایم که گفته‌اند هتل مناسب نبوده و خودمان هتل را تغییر داده‌ایم. البته باید آژانس‌داران در این مواقع به مسافر بگویند که مثلا شرایط شهری مانند کازان اقامتگاه‌های خیلی مناسبی ندارد تا مسافر نیز آگاه شود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کدمطلب:۳۴۱۰۷۷۶، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین