پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۹۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مدیرکل حوزه ارز ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: برای واردات ارز همراه با مسافر محدودیتی تا سقف ۱۰ هزار یورو وجود ندارد. اما برای مبالغ بیشتر از ۱۰ هزار یورو باید مسافر میزان آن را اظهار کند.

شعار سال: محمد پرهام فر با بیان اینکه فعلا بانک مرکزی برنامه‌ای برای قطع ارز مسافری ندارد گفت: هم‌اکنون برای مبادی زمینی سقف ارز همراه مسافر برای خروج، دو هزار یورو است و برای مبادی هوایی پنج هزار یورو درنظر گرفته شده است و بیشتر از این رقم اگر اظهارنشود قاچاق محسوب می‌شود. او افزود: در موارد خاص مانند مقاصد درمانی یا دانشجویی، با ارائه اعلامیه بانک مرکزی یا سندی که نشان دهد ارز منشأ بانکی دارد، مسافر می‌تواند بیشتر از این مقدار را با خود از کشور خارج کند. وی درباره ورود و خروج طلا از کشور هم گفت: درحال حاضر هر مسافر حق دارد ۱۵۰ گرم انواع مصنوعات را همراه داشته باشد اما بیشتر ازآن محدودیت دارد. پرهام فر درباره خروج طلا نیز گفت: برای خروج مصنوعات همراه مسافر محدودیتی درنظر گرفته نشده است به شرط آنکه این طلا به‌صورت شمش یا طلای آب شده نباشد، زیرا خارج کردن هرنوع شمش یا طلای آب شده به هر میزان ممنوع است. او درباره خروج مصنوعات طلا در حجم بالا نیز گفت: برای خروج این مصنوعات به همراه مسافر حتی به‌صورت چمدانی محدودیتی وجود ندارد اما افراد باید پس از خروج مصنوع، ارز حاصل از فروش آن یا معادل شمش و طلای آب شده را به کشور باز گرداند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری، تاریخ انتشار 17 تیر 97، شماره: 22467


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
خرید سکه هم باید محدود تر از گذشته بشه ؛ این روند نباید ادامه داشته باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین