پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۰۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به گرانی‌های اخیر بازار کشور گفت: تنها راه‌حل مسائل اقتصادی کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد و به‌کارگیری جوانان متخصص است.

شعار سال: آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم سی و هفتمین سالگرد تنها استاندار شهید کشور علی انصاری در مسجد شهدای این شهر اظهار کرد: شهید انصاری مجاهدی خسته ناپذیر بود که درراه خدمت به مردم در مکتب امام صادق (ع) تربیت‌شده بود.

وی با اشاره به بصیرت شهید انصاری و تأثیر آن در ایمان مستحکم ایشان افزود: شهید انصاری با وجود اینکه امکانات در آمریکا برایش فراهم بود ولی با توجه به مقتضیات زمان و شرایط حاکم بر کشور در ابتدای انقلاب به ایران آمد و درراه خدمت به مردم و مبارزه با ظالم تا سرحد جان مجاهدت و ایستادگی کرد تا اینکه سرانجام به شهادت رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان شهید انصاری، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را بهترین الگو برای جامعه به‌ویژه جوانان خواند و تصریح کرد: کسانی در کشور تصور می‌کنند برای مدیریت کشور باید افرادی از خارج استخدام شوند درحالی‌که در جامعه جوانانی متعهد و متخصص زیادی داریم که به دلیل عدم رعایت شایسته‌سالاری و گرایش‌های مختلف به بیهوده می‌روند و کنار زده می‌شوند.

وی با اشاره به گرانی‌های اخیر بازار کشور گفت: تنها راه‌حل مسائل اقتصادی کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد و به‌کارگیری جوانان متخصص است که می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

فلاحتی نیروی انسانی ماهر، توانمند و متعهد را بزرگ‌ترین سرمایه کشور خواند و افزود: نیروی انسانی می‌تواند قدرت اقتصادی و نظامی را تولید کند همان‌طور که اکنون کشور ما در خیلی از تکنولوژی‌ها حرفی برای گفتن دارد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 تیر 97، کد مطلب: 13970414000831، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
تا کی شعار بدیم؟ تا کی رو این شعار دادن ها موج سواری کنیم؟ استاید بزرگوار با دادن همین شعار ها و نشان دادن اتکایب خودشان به حزب هایشان هنوز بر سر پست های خودشان می مانند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
اگر به جوانان به عمل و نه تنها در حرف اتکا و اعتماد کنیم می توان به راحتی مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین