پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
فرماندار بهمئی گفت: با تامین اعتبار لازم آب سد کوثر تا پایان سال ۹۷ به شهر لیکک می‌رسد.

شعار سال: فرماندار بهمئی درجلسه حفاظت از منابع آب شهرستان با اشاره به کاهش نزولات جوی گفت: شهرستان بهمئی از مناطق خشک و دارای تنش آبی است که در صورت مدیریت نکردن صحیح، این تنش آبی به بحران تبدیل می‌شود.
حکمت الله سنایی با بیان اینکه با تامین اعتبار لازم آب سد کوثر تا پایان سال ۹۷ به شهر لیکک می رسد افزود:این طرح به طول ۵۷ کیلومتر و اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی استانی، از روستای گرمز شهرستان بهبهان تا شهرستان بهمئی توسط شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و روستا‌های حومه با توجه به افزایش جمعیت، تامین آب مورد نیاز صنایع شهرستان و اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل، در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ آغاز به کار کرد.

سنایی گفت: مدیریت در شرایط ویژه از مهمترین ویژگی های یک مدیر است که می‌توان با تکیه بر آن تهدید و بحران را به فرصت تبدیل کرد.

رییس اداره منابع آب بهمئی هم در این جلسه گفت: با توجه به شرایط موجود تنها راه برون رفت از تنش آبی حاکم بر منطقه کنترل و مدیریت مصرف است.
افروزیافزود: ساخت سدها و بندهای خاکی در مکان‌های مشخص شده می‌تواند به کاهش تنش آبی شهرستان کمک فراوانی کند که در صورت تامین اعتبار به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.
نصب کنتور هوشمند بر چاه‌ها و ایستگاه های پمپاژ ، قطع انشعاب برخی باغات که با آب شُرب آبیاری می‌شوند، پیگیری اجرای سد تنگ سِندان بخش ممبی ، سد سرآسیاب یوسفی و سیاهشیر از مهمترین مصوبات این نشست بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بنیچه، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 14788: www.benicheh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین