پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
استاندار گیلان، گفت: برق دستگاه‌های اجرایی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف بیشتری داشته باشند، قطع می‌شود .

شعار سال: استاندار گیلان گفت: برق دستگاه‌های اجرایی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف بیشتری داشته باشند، قطع می‌شود .

دکتر مصطفی سالاری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف برق به منظور ایجاد کمترین خاموشی در مصارف خانگی، اظهار کرد: باتوجه به افزایش دما در نقاط مختلف، شاهد پیشی گرفتن مصرف نسبت به تولید در سطح کشور هستیم .

وی با اشاره به اینکه ایجاد محدودیت در مصارف برق دستگاه‌های اجرایی تأثیر مثبتی بر کاهش مصرف برق استان دارد، گفت: تغییر ساعت کار ادارت یکی از راهکارهای برای تحقق این امر بود و کارکنان باید در مدیریت وسایل روشنایی و سرمایشی ادارات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

استاندار گیلان، افزود: امیدواریم با همت جمعی در مدیریت مصرف برق به تولید و صنعت و نیز به رفاه و آسایش مردم کمک شایان توجهی شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انعکاس اشتباه آمار توسط برخی از رسانه‌ها مبنی بر رتبه 31 استان گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اشاره و خاطرنشان کرد: استان گیلان در رتبه‌های میانی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در سطح کشور است و دلیل آن نیز زمانبر بودن تهیه برخی مقدمات در طرح‌های پیش‌بینی شده در این بخش بود .

سالاری با اشاره به این‌که از 2 هفته گذشته طرح‌های اشتغالزایی روستایی به بانک‌های عامل استان برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند، یادآور شد: انتظار ما از بانک‌های عامل استانی این است تا با تسریع در پرداخت این تسهیلات رتبه گیلان را در بخش تسهیلات اشتغال روستایی بهبود بخشیم‌ .

وی به وجود قابلیت‌های استان گیلان نسبت به استان‌های دیگر در جذب تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: باتوجه به این‌که بیشتر طرح‌های اشتغالزایی روستایی گیلان در بخش کشاورزی و گردشگری تعریف شده است، ظرفیت کسب رتبه برتر در این حوزه را داریم .

نماینده عالی دولت در گیلان به افزایش 300 میلیارد تومانی سهم استان گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی نیز اشاره کرد و گفت: با تسریع در پرداخت تسهیلات باید سهم جدید را نیز بتوانیم جذب کنیم‌ .

وی به رتبه اول استان گیلان در پرداخت تسهیلات رونق تولید از لحاظ تعداد اشاره کرد و افزود: از لحاظ مبلغ تسهیلات نیز در جایگاه هشتم کشوری قرار داریم و دلیل آن نیز بواسطه‌ی وجود طرح‌های کوچک و متوسط متناسب با طبیعت گیلان است‌ .

استاندار گیلان با اشاره به این‌که تلاش ما در چنین جلساتی رفع مشکلات تولیدکنندگان و کمک به ایجاد اشتغال است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی بویژه مدیران بانک‌های عامل برای برون‌رفت واحدهای تولیدی از مشکلات باید راهکار ارائه کنند .

گفتنی است‌ در این جلسه به مشکلات 5 واحد تولیدی استان رسیدگی و دستورهای لازم در جهت رفع موانع موجود صادر شد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 18تیر 97، کدمطلب:97041809816، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا این تهدید ها عملی بشه و برای دل خوضش کردن مردم نباشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
اینکه عده ای در جایگاه دولتی از بیت المال سو استفاده می کنند واقعا شرم اوره
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین