پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت : در سفر دکتر جهانگیری به اصفهان پرتال جامع سرمایه گذاری استان رونمایی خواهد شد که می تواند در جهت توسعه سرمایه گذاری موثر باشد.

شعار سال: دکتر محسن مهرعلیزاده در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان نطنز که با حضور معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی استانداری، مشاور عالی استاندار و امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران کل استانی و مدیران محلی برگزار گردید، ضمن تسلیت شهادت حضرت امام صادق(ع) اظهارداشت: مقایسه استان ها اگر منجر به رفع تبعیض گردد مطلوب است و باید تبعیض های موجود مرتفع گردد و اینجانب در این خصوص محکم ایستاده ام.

استاندار اصفهان با اشاره به سخنان مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر تعیین تکلیف مناقصات مربوط به دستگاه هایی همچون سی تی اسکن شهرستان ها تا یکماه آینده، افزود: این امر بسیار خوب است و باید بتوانیم از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان به درستی استفاده نماییم.

محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه در شهرهای بزرگ که اشتیاق سرمایه گذاران به ساخت بیمارستان ها و اماکن درمانی بیشتر است، بخش خصوصی باید فعالتر عمل نماید، افزود: با سرمایه گذاری بخش خصوصی، بار مسئولیت بخش دولتی کاسته می شود و دولت می تواند در مناطق محروم و کمتر برخوردار هزینه نماید و این موضوع می تواند راهگشای حل مشکلات باشد.

مهرعلیزاده معطل ماندن و عدم پاسخگویی سریع به سرمایه گذاران را به دور از انصاف خواند و افزود: سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال تلاش می کنند و در این راستا چرا باید یک سرمایه گذار نتواند بعد از گذشت ده سال مجوز خود را اخذ نماید و مجبور به انجام کار بدون مجوز باشد؟

وی در خصوص طرح های تبصره ۱۹ اظهارداشت: بخش خصوصی آماده است به نسبت ۸۰ به ۲۰ سرمایه گذاری نماید و در این راستا از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری می خواهم ظرف ۲۰ روز ستاد اجرایی پروژه های تبصره ۱۹ قانون بودجه را راه اندازی و تک تک پروژه ها را تعیین تکلیف کند.

استاندار اصفهان با اشاره به سفر چند ماه قبل خود به تبریز، اظهارداشت: در این سفر مسئولین واگذاری مجوزها در آن استان هم قسم شده بودند که حتی اگر مورد استنطاق دستگاه های نظارتی قرار گیرند هیچ سرمایه گذاری را رد نکنند ولی متاسفانه این فرهنگ در اصفهان نیست و یا حتی برخی مدیران برعکس رفتار می کنند.

مهرعلیزاده با انتقاد از رفتار برخی از مدیران در این خصوص، یادآور شد: اگر مدیریت هزینه جای خود را به مدیریت درآمد ندهد موفقیت در استان اصفهان مشکل خواهد شد.

محسن مهرعلیزاده به سفر دکتر جهانگیری به اصفهان اشاره کرد و افزود: در این سفر پرتال سرمایه گذاری استان رونمایی خواهد شد و در این پرتال چند صد طرح در سراسر استان مشخص شده است و می توان با استفاده از این پرتال در جهت توسعه سرمایه گذاری اقدام نمود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این پرتال، پروژه های مشخص، تعریف شده و حتی اظهار تمایل سرمایه گذاران نیز به صورت الکترونیکی ثبت می شود افزود: سرمایه گذاران با استفاده از این پرتال نیازی به مراجعه زیاد نخواهند داشت و با توجه به اینکه مجوزها به صورت بی نام صادر شده است فرصت بسیار خوبی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

استاندار اصفهان در پایان جلسه با اشاره مجدد بر وضعیت فوق العاده کم آبی در استان بر لزوم حفظ باغات تاکید کرد و به مدیران عامل بانک ها توصیه نمود با همکاری دستگاه های اجرایی در جهت استفاده از قابلیت های محلی در توسعه ی شهرستان ها استفاده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش ها، کوشش ها و اهتمام بسیار جدی استاندار و معاونین ایشان در پیگیری مسائل استانی و حضور در جلسات مجمع نمایندگان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این جلسه که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، مسائل شهرستان بطور مبسوط مطرح گردید که با پاسخ مدیران اجرایی به این مسائل همراه شد و همچنین پروژه ها، مسائل و مشکلات مختلف شهرستان نطنز توسط فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهر نطنز و تعدادی از مدیران محلی مطرح و به طور مشروح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار اصفهان نیز جمعبندی لازم را برای رفع مشکلات و مسائل شهرستان ارائه نمودند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 727007، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75من خبری شنیدم در مورد استعفای اقای جهانگیری! ایا درسته؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
آقای جهانگیری لطفا به وضعیت اشتغال جوانان اصفهانی هم توجه کن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین