پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
‌رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه از تخصیص هفت میلیاردتومان تسهیلات خوداشتغالی صنایع دستی و گردشگری به متقاضیان روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

شعار سال: سیاوش زمان در همایش بزرگداشت روز دهیار با بیان اینکه میراث فرهنگی در سه حوزه فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با دهیاران در ارتباط هست، افزود: در روستاها آثار تاریخی زیادی وجود دارد که اکثر آنها سطح ملی هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کهگیلویه بیان کرد: اگر کوچکترین مشکلی برای آثار تاریخی در روستاها به وجود آید در وهله اول دهیار و شورای آن روستا باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح هادی در روستاها بسیاری از آثار میراث فرهنگی تخریب شده‌اند، خواستار اجرای طرح هادی با نظارت کارشناسان میراث فرهنگی از متولیان امر شد.

زمان از بازسازی بناهای تاریخی زیادی در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و تصریح کرد: برخی از این آثار ثبت ملی شدند.

وی از پرداخت دو میلیارد و 320 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی عشایری و روستایی در حوزه صنایع دستی به متقاضیان بخش مرکزی خبر داد و اضافه کرد: در حوزه گردشگری چهار میلیارد و 600 میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بنیچه، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 14779: www.benicheh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا با این هفت میلیارد تومن اگر زود و به موقع پرداخت بشه میتونیم در استان شاهد روزهای بهتر از این هم در زمینه اشتغال باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
دراین زمینه ها در کنار سرمایه گذاری و اشتغالزایی نیاز مبرم به بازار سازی در خارج از مرز ها داریم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین