پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۰۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
محمد کشتی آرای گفت: افت قیمت ها به دلیل تحولات بازار وکاهش بورس بازی و سفته بازی رخ داد. فعلا بازار باثباتی داریم و اگر به همین منوال پیش رود به نظر می‌رسد که قیمت‌ها به همین شکل باقی خواهد ماند.

شعار سال: محمدکشتی‌آرای در پاسخ به این پرسش که ‌آیا نرخ طلا و سکه نزولی‌خواهد شد؟ اظهار داشت: پیش‌بینی‌اینکه قیمت سکه به چه نرخی می‌رسد مشخص نیست اما در حال‌حاضر با توجه به شرایط موجود وثبات بازار ارز و سکه در کشور به نظر می‌رسد از افزایش قیمت‌ها خبری نیست.

وی افزود:افت قیمت‌ها به دلیل تحولات بازار وکاهش بورس بازی و سفته بازی رخ داد.ضمن آنکه ثبات قیمت جهانی و همچنین ثبات قیمت ارز هم تاثیرگذار بود.

کشتی‌آرای با بیان اینکه به نظر می‌رسد قیمت‌ها افزایش چندانی نداشته باشد، گفت: فعلا بازار باثباتی داریم و اگر به همین منوال پیش رود به نظر می‌رسد که قیمت‌ها به همین شکل باقی خواهد ماند.

وی افزود: حبابی‌که ایجاد شده بود با توجه به کاهش هیجانات در حال کاهش است و در دو روز گذشته حدودا ۱۵۰ هزار تومان از حباب سکه ترکید.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: به نظر می‌رسد اگر همین تعادل تقاضا در بازار ادامه پیدا کند این موضوع باعث می‌شود حباب قیمت‌ها از بین برود.

وی گفت: در صورتی که از افزایش بهای سکه جلوگیری شود نوعی کاهش قیمت به شمار می‌رود.

کشتی آرای ادامه داد: هم اکنون بهای سکه۲ میلیون و ۸۵۰ هزارتومان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 18تیر 97، کدمطلب:642240، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
خب خداروشکررر که بالاخره این حباب شکست! همیشه تو افزایش قیمت ها مردم رو خوشحال نگه می داریم که دیگه افزایشی نخواهیم داشت در صورتی که قیمت فعلی خودش دوبرابر قیمت قبلی یعنی چند ماه پیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین