پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۰۱۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
دومین دوره روزی با دانشگاه تهران را با شعار «من دانشگاه تهرانی هستم»، دوشنبه هشت مرداد سال جاری در همه پردیس‎ها و دانشکده‎های دانشگاه تهران برگزار می‎شود.

شعار سال: این برنامه در راستای ارتباط دانشگاه و جامعه، آشنایی مردم بهویژه دانشآموزان با فضای دانشگاه و نشاندادن فضای علمی با نشاط و بهمنظور ایجاد علاقه، انگیزه و روحیه تلاش برای ورود به نماد آموزش عالی ایران «دانشگاه تهران» و جذب دانشجویان برتر، برگزار میشود و علاقهمندان میتوانند تا پنج مرداد برای شرکت در این برنامه ثبت نام کنند.

اهداف این برنامه شامل آشنایی دانشآموزان با رشتههای تحصیلی دانشگاه تهران، آشنایی با امکانات و تسهیلات ویژه دانشگاه تهران برای دانشجویان، معرفی امکانات، موقعیت، جایگاه ملی و بینالمللی دانشگاه تهران برای دانشآموزان، خانوادهها و مربیان، آشنایی با فضا‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران، معرفی قطبهای علمی دانشگاه تهران برای جذب دانشآموزان برتر، معرفی چهرههای ماندگار، دانشمندان جوان و دانشجویان موفق دانشگاه تهران و آشنایی با اهداف، ارزشها و سبک زندگی در دانشگاه تهران است.

جامعه هدف این برنامه دانشآموزان نخبه و علاقهمند، خانواده دانش‎ آموزان و مربیان و مدیران مدارس برتر، هستند. در این برنامه، افراد علاقه‌مند برای آشنایی با دانشگاه تهران، رشته‌های تحصیلی، اعضای هیئت علمی، مفاخر، دستاوردها، امکانات و تجهیزات آن می‌توانند از دانشگاه دیدن کنند.

گفتنی است، در این مراسم یک‌روزه، تور‌های بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و تاریخی دانشگاه تهران، نشست‌های تخصصی در خصوص معرفی رشته‌های تحصیلی و زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برای دانش آموزان، داوطلبان ورود به دانشگاه و خانواده‌های آنان تدارک دیده شده است.

علاقهمندان برای ثبت‌نام الکترونیک میتوانند حداکثر تا پنج مرداد ١٣٩٧ به پایگاه اینترنتی اداره کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران به آدرس cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 695963، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
ای کاش دانشگاه ها واقعا این طرح رو انجام بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین