پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۱۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱
فدراسیون فوتبال به منظور بررسی دقیق آخرین وضعیت مهدی ترابی بازیکن تیم سایپا که هفته گذشته به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست، به صورت رسمی در این پرونده ورود کرد.

شعارسال: مهدی ترابی که به دلیل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات ابتدای فصل قرار شد نیم فصل نخست را در سایپا بماند و سپس راهی پرسپولیس شود، به یکباره با اظهارات مدیران باشگاه تراکتورسازی تبریز همه هواداران قرمزش پوش پایتخت را نگران کرد.
سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت و گویی اعلام کرده بود، ترابی با این تیم قرارداد امضا کرده و باید راهی تبریز شود. در واکنش به این اظهارات، مدیران سایپا قرارداد تراکتورسازی را نادرست خواندند و حتی آنها را تهدید به محرومیت از سوی فیفا کردند.
با توجه به اینکه قرارداد مهدی ترابی با باشگاه سایپا تا پایان سال 98 بوده و قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی برای فدراسیون فوتبال هم جای سئوال داشت، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان با ارسال نامه ای به باشگاه های سایپا، تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران خواهان ارسال مدارک لازم برای تثبیت اظهارات خود شده است و این باشگاه ها موظف شده اند ظرف چند روز آینده مدارک خود را ارسال کنند.
همچنین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده الهیار صیادمنش دیگر بازیکن باشگاه سایپا که با وجود داشتن قرارداد با این تیم با استقلال تهران قرارداد بسته است نیز منتظر شکایت رسمی باشگاه سایپا است که تا این لحظه به دست آنها نرسیده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 18 تیر ، 1397 ، کدخبر: 82964328، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
کاش زودتر بهش رسیدگی میشد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
ا.ف75
این اقا همزمان چطوری تونسته با سه تیم قرارداد داشته باشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین