پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱
نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی هزینه دارد و بسیاری به دلیل ترس وارد این حوزه نمی‌شوند گفت: ۳۴ هزار خودرو توسط ۴ خانواده وارد کشور شده است که باید در این باره برخورد قاطعی انجام شود.

شعار سال: امیر خجسته شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با مردم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: مسئولان بدانند که خادم مردم هستند و آنچه مهم است باید در مقابل مردم باید پاسخ گو باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به موقع پاسخگو بوده، حرف بزنند و عمل کنند، افزود: مردم در برهه‌های مختلف نظام انجام وظیفه کرده‌اند و امروز مسئولان بایستی از حقوق مردم دفاع کنند.

خجسته با بیان اینکه ایران در شرایطی است که امن‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان ابرقدرت محسوب شده و پوزه استکبار را به خاک مالیده که همین امر سبب شده است دشمنان با استفاده از هجمه‌های مختلف با ایران مقابله کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کره‌شمالی، روسیه و چین که گاهی در مقابل آمریکا عقب‌نشینی می‌کنند و تنها کشوری که همواره در مقابل آمریکا قد علم کرده جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ایران آمریکا را مستأصل کرده ایران است و رئیس جمهور این کشور که فردی دیوانه است و تعادل روحی و روانی ندارد قابل اعتماد نیست.

خجسته با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در تعبیر مناسبی فرمودند که رابطه ایران با آمریکا رابطه گرگ و میش است و آمریکا قابل اعتماد نیست، تأکید کرد: افراد بسیاری معتقد بودند که به آمریکا اعتماد کنیم و پس از اتفاقات رخ داده که متوجه قابل اعتماد نبودن این کشور شدنداکنون به سر موضع مقام معظم رهبری برگردند.

وی با بیان اینکه چهار کشور حوزه خلیج معتقد بر حمله نظامی علیه ایران بودند، ابراز کرد: اما تحلیل‌ها به این کشورها فهماند که توان حمله به ایران را ندارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایران در منطقه خوش درخشیده استاظهار کرد: امروز جهان ایران را یک ابرقدرت می‌داند اما مهم این است که به داخل کشور اعتماد کنیم و بایددر مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد بایستیم.

خجسته با اشاره به اینکه منابع کشور ایران از کل اروپا بیشتر است، تأکید کرد: اما در کنار این منابع و دارایی‌ها در داخل کشور نیاز اصلی همواره همدلی، همراهی و وحدت بسیار مهم و قابل توجه بوده است.

دراقتصاد کشور حالت سردرگمی و بی‌نظمی وجود دارد

وی با بیان اینکه سه قوه باید با ایستادگی در مقابل مفسدان اقتصادی با آن‌ها مبارزه کنند، عنوان کرد: 31 نفر از مفسدان اقتصادی را معرفی کردم و امیدواریم با آن‌ها برخوردی قاطع شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز مدیریت قوی و قدرتمند در زمینه اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حالت سردرگمی و بی‌نظمی در اقتصاد وجود دارد و در برابر فساد و قاچاق باید قاطعانه اقدام شود، ضمن اینکه می‌شود با فساد و قاچاق در جامعه مبارزه کرد.

خجسته با اشاره به اینکه نمایندگان مردم باید پاک و خدمتگذار باشند، تأکید کرد: وضع اقتصادی و معیشتی مردم خوب نیست و این اوضاع ناشی از آمریکای داخلی است و باید به خواست‌های مردم رسیدگی شود چرا که مردم نماینده و مجلس بی‌خاصیت نمی‌خواهند ضمن اینکه مجلس زبان مردم است.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم که در این جنگ نابسامانی و سرگردانی وجود دارد، ابراز کرد: این مسئله مهم است که چرا باید کشور در این اوضاع بوده و در مقابل افزایش قیمت دلار سکوت شود و این سکوت قابل قبول نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بالا رفتن قیمت دلار هدفمند و توسط آمریکای داخلی بودبیان کرد:با افزایش قیمت دلار قیمت کالاهای اساسی مردم نیز افزایش یافته و سکوت در مقابل چنین وضعیتی سبب نارضایتی مردم و بیان مطالبات صنفی اصناف و رانندگان در قالب اعتراض می‌شود.

خجسته با اشاره به اینکه افزایش قیمت دلار نشان از سوءمدیریت بود، گفت: با افزایش قیمت دلار قیمت کالاها سه برابر شده و قدرت خرید مردم بیش از بیش کاهش یافت.

وزیر و تیم اقتصادی دولت را تعیین تکلیف می‌کنیم

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا در انبارها بر وضعیت معیشتی مردم فشار آورده است، افزود: وزیر و تیم اقتصادی دولت را تعیین تکلیف می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حامی دولت و برنامه‌های آن هستیم اما وزیر اقتصاد را تعیین تکلیف می‌کنیم، ابراز کرد: دولت باید به داد مردم برسد و نباید این حجم از قاچاق وارد کشور شود.

خجسته با اشاره به اینکه قاچاق از مبادی رسمی وارد می‌شوداظهار داشت: نباید اجازه دهیم بیت المال توسط عده‌ای به تاراج برده شود.

34 هزار خودرو توسط چهار خانواده وارد کشور شده است

وی با بیان اینکه 34 هزار خودرو ثبت سامانه شده و غیرقانونی وارد کشور شده است، تأکید کرد: پس از پیگیری‌های مکرر مشخص شد که این تعداد خودرو توسط چهار خانواده وارد کشور شده است که باید در این راستا برخورد قاطعی با متخلفان شود.

وی با بیان اینکه سکوت به معنای فراهم کردن امنیت برای مفسدان اقتصادی است و سکوت در مقابل فساد، ظلم در حق مردم است، عنوان کرد: از موضع رئیس جمهور تشکر و از آن حمایت می‌کنیم اما تیم اقتصادی دولت باید عوض شود و باید افرادی نظیر آقایان کرباسیان غیره کنار روند و تیمی دلسوز مردم، متفکر و انقلابی به روی کار بیاید.

خجسته بیان کرد: این تغییر رویکرد رئیس جمهور بسیار جای خوشحالی دارد اما مردم به دنبال نتیجه هستند و می‌خواهند ببینند که سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت ارز، معرفی خائنان و مجازات آنها چه زمانی محقق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آقازاده‌هایی که در خارج کشور هستند و دوتابعیتی‌هایی که در داخل کشور به دنبال فرصتی برای رفتن هستند به آنها می‌گوییم که بروید چون قابل اعتماد نیستند، ابراز کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی هزینه دارد و بسیاری به دلیل ترس وارد این حوزه نمی‌شوند اما امروز روزی است که باید خدمتگزار بوده به مردم امید دهیم و از اجحاف در حق مردم جلوگیری کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت و توسعه و رونق تولید استاظهار داشت: باید نگاهمان به توانمندی‌های داخل کشور باشد و نگاهمان را از خارج کشور برگردانیم.

زمینه برای مفسدان اقتصادی ناامن شده

وی با بیان اینکه زمینه برای مفسدان اقتصادی ناامن شده و سه قوه در مبارزه با مفاسد بسیار خوب ورود کرده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم نتایج خوبی به مردم ارائه شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگیری مفسدان اقتصادی به خوبی انجام می‌شود اما منتظر مجازات آن‌ها هستیم و کسانی که اموال مردم را به غارت بردند باید در انظار عمومی مجازات شوند.

خجسته با اشاره به اینکه با پیگیری‌های متعدد قطار به همدان رسید اما ایستگاه آن در مکان اشتباهی تعبیه شده است، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال ایستگاه به پایانه مسافربری انجام شده و با توجه به زیرگذر کردن این مسیر 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه برقی شدن قطار همدان تصویب شد و قطار همدان به ملایر دو هفته بعد با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی می‌شود، عنوان کرد: استان از نظر زیرساخت‌ها از وضعیت خوبی برخوردار است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ردیف بودجه‌ای خوبی برای بیمارستان یک‌هزار تخت خوابی امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده استعنوان کرد: بیمارستان اکباتان نیز تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

خجسته با اشاره به اینکه از دیگر اتفاقات مهم برای استان همدان رویدادهای همدان 2018 است، بیان کرد: گردشگری همدان که با یک‌هزار و 800 جاذبه، مغفول بود امروز با این دو رویداد در ایران و جهان مطرح و در سکوهای بین‌المللی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وحدت، همدلی و یک صدای بدون هرگونه اختلافی در استان وجود دارد، عنوان کرد: امروز در استان همدان پیگیری امور توسط مدیران و نمایندگان نسبت به سایر استان‌ها بسیار خوب است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تنسیم، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 1771581: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
ترس؟ ترس از کی؟ واقعا دیگه داره مسخره میشه اوضاع کشور! باید قاطعانه باهاشون برخورد بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین