پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی قم گفت: گروه‌های جهادی و دانشجویی استان قم در بیش از ۶۳ شهر و روستا حضور یافته و به جمعیتی بالغ‌بر ۱۷۰۰۰نفر خدمت‌رسانی کرده‌اند.
شعار سال: بسیج و دانشگاه به‌عنوان دو عرصه دغدغه‌مند در جامعه، با فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به دنبال تصحیح و ترمیم جامعه بوده است.

بسیج دانشجویی به‌عنوان یک‌نهاد دانشگاهی و بسیجی نیز با فعالیت‌های جهادی در سراسر نقاط محروم و مستضعف جامعه در پی سازندگی در راستای فرامین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

بسیج دانشجویی استان قم در نوروز 1397 در قالب 17 گروه و 40 اردو در مناطق کم برخوردار کشور شامل استان‌های خوزستان، کرمان، اصفهان، فارس، کرمانشاه و قم شامل سه گروه و 18 اردو در اردوهای یک‌روزه، 15گروه و 22 اردو در اردوهای 10 روزه فعالیت داشته است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه بسیجیان دانشجو در اردوهای یک‌روزه و 10 روزه در قالب‌ اردوهای تداومی، شناسایی، آموزشی، تشکیلاتی و بهداشتی و پزشکی فعالیت داشتند، اظهار داشت: درمجموع اردوهای جهادی برگزارشده در بهار97 تعداد 1086 نفر اردو در قالب اردوهای یک و 10 روزه شرکت کرده‌اند که درمجموع 117 نفر اردو خواهر و 969 نفر اردو، برادر بوده‌اند.

جواد صالحی با اشاره به اینکه برادران در اردوهای 10 روزه با 830 اردو نفر و در اردوهای یک‌روزه 60 نفر اردو، همچنین خواهران در اردوهای 10روزه 76 نفر اردو و در اردوهای یک‌روزه 120 نفر اردو حضور داشتند، افزود: درمجموع اردوهای جهادی برگزارشده در بهار سال جاری تعداد 9240نفر روز در قالب اردوهای یک و 10 روزه شرکت کرده‌اند که درمجموع 880 نفر روز خواهر و 8360 نفر روز برادر بوده‌اند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با تأکید بر حضور پررنگ‌تر خواهران در اردوها یک‌روزه نسبت به اردوهای 10 روزه، تصریح کرد: حضور بیشتر خواهران در اردوهای یک‌روزه نشانگر این است که خواهران دانشجو بسیجی توانایی فعالیت بهتر و مفیدتری در اردوهای یک‌روزه دارند.

وی در ادامه گفت: در اردوهای 10 روزه و یک‌روزه حوزه‌های علمی کاربردی، شهدای پردیس، شهید مفتح، باقرالعلوم، فاطمیه و شهید علم الهدی بیشترین حضور را در این امر خدا پسندانه داشتند.

صالحی با بیان اینکه حضور افراد غیر دانشجو اما متخصص برای تکمیل خدمات‌رسانی به مردم در نقاط محروم لازم و ضروری است، افزود: در این اردوهای جهادی به غیر از دانشجویان بسیجی حضور متخصصین هم درخشان بود که 108 روحانی، 40 پزشک و امدادگر و 10 استاد دانشگاه حضور داشتند.

وی با ارائه آماری از گستره فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی در بهار97، ادامه داد: گروه‌های جهادی و دانشجویی استان قم در بیش از 63 شهر و روستا حضور یافته و به جمعیت بالغ‌بر 17000نفر خدمت‌رسانی کرده‌اند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تنسیم، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 1771209: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
این مایه افتخار سپاه و بسیجه که به مردم که سرماتیه های این انقلاب هستند رسیدگی می کنند
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
اردوهای جهادی خیلی خوبه تو همه شهر ها الات تقریبا باب شده م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین