پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
استاد حوزه و دانشگاه گفت: وظیفه ماست که بر اساس آموزه های دینی از مظلومان حمایت کنیم.

شعار سال: حجت الاسلام سید حسین موسوی ظهر دوشنبه در جمع عزاداران سالروزشهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: مسئله حفظ دین آنقدر اهمیت دارد که انسان بدن مادی خود را به مخاطره بیندازد و یا در سوریه حضور پیدا کند و شهید شود و سیدالشهدا برای دین با خانواده در کربلا حاضر شد.

وی افزود: : از ابتدای اسلام گروهی مخالف بوده و گروهی موافق و این دو با هم مبارزه کرده اند.۴۰ سال در کشور حاکمیت اسلام پا برجا است و دومین حاکمیت تاریخ ساز تشیع هستیم پس باید از براساس دین از مظلوم حمایت کنیم.

موسوی بیان کرد: امام صادق(ع) را محصور کردن و اجازه ارتباط گیری با ایشان را نمی دادند تا کسی از این چشمه زلال استفاده نکند و دین گسترش نیابد.

استاد حوزه علمیه گفت: رهبر معظم انقلاببارها اعلام کرده اند دشمنی استکبار با ما برسر موشک و دیگر مسائل نیست بلکه آنها با دین مشکل دارند و در صدر اسلام هم زمانی که پیامبر(ص) محبوبیت پیدا کرد سریع ایشان را تحریم کردند.

موسوی گفت: مسلمانان و تشییع امروز در اوج اقتدار قرار دارند ک به دلیل مدیریت کشور براساس فقه اهل بیت(ع) است و اتحادیه اروپا سعی می کند این اقتدار را کم کند. استکبار سعی می کند با فشار اقتصادی مردم را از حاکمیت و دین دور کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خراسان ما، تاریخ 18 تیر 97، کد مطلب: 23267: www.khorasanema.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین