سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
بانک پاسارگاد خدمات رفاهی ویژه ای برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته است از این رو برای مشتریان وفاداری که دارای رده های فرین، زرین و یا سیمین باشند، می توانند از جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) بهره مند شوند. در زیر شرایط استفاده از این خدمت آورده شده است.
شعار سال: تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای هر مشتری وفادار با توجه به آخرین رده ایشان تخصیص یافته و برای سفر رفت و یا برگشت در یک دوره چهار ماهه قابل استفاده خواهد بود. جهت اطلاع از سهمیه باقیمانده در این دوره به آدرس خدمات CIP—ثبت درخواست رزرو، مراجعه فرمایید.

 
نکات قابل توجه

 

 1- انجام رزرو قبلی و همراه داشتن کارت وفاداری و رمز مجازی جهت استفاده از خدمات CIP الزامی می باشد. لذا در صورت تمایل به استفاده از این خدمات ضرورت دارد حداقل یک هفته پیش از سفر به یکی از راه های زیر نسبت به انجام رزرو اقدام نمایید:

 

    ثبت درخواست رزرو خدمات در سایت باشگاه از طریق مراجعه به آدرس خدمات CIP –ثبت درخواست رزرو
    مراجعه به شعب بانک پاسارگاد

 2- خدماتی که از طریق جایگاه تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

    انجام کلیه امور تشریفات سپردن و استرداد بار توسط متصدیان تشریفات
    انجام تشریفات گمرکی
    انجام کلیه تشریفات ترافیکی اعم از رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما
    انجام امور بانکی مربوط به عوارض خروجی
    پذیرایی از مسافر و استفاده از سلف سرویس رایگان در جایگاه
    استفاده از خدمات اینترنت بدون سیم رایگان در محل جایگاه
    همراهی و اسکورت از محل جایگاه تا پای پلکان هواپیما و بلعکس با برخورداری از تشریفات و گیت اختصاصی

 

 3- حضور در فرودگاه 3 ساعت قبل از پرواز الزامی می باشد.

 4- استفاده از ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا، استفاده از سوییت ها، پارکینگ و سایر خدمات قابل ارائه در سالن CIP  با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.

 5- در حال حاضر ارائه ارز مسافرتی در سالن CIP صرفا با ارائه حواله "بانک سامان" امکان پذیر می باشد.

 6- آدرس سالن CIP: فرودگاه بین المللی امام خمینی – روبروی برج مراقبت – جایگاه تشریفات اختصاصی

 7- در صورت بروز هرگونه مشکل در سالن تشریفات فرودگاه می توانید به غرفه بانک پاسارگاد مراجعه و یا با شماره 55677991 تماس حاصل فرمایید.

 8- مسافرانی که از خطوط هوایی British Airways استفاده می نمایند قادر به استفاده از خدمات CIP نخواهند بود.

 9- در صورت تمایل می توانید به عنوان مشایعت کننده و یا مستقبل از سهمیه تخصیص یافته استفاده نمایید.

 10- استفاده از خدمات CIP برای افراد کمتر از 2 سال رایگان می باشد و سهمیه ای کسر نخواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار -، کدخبر: -، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین