پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
بانک پاسارگاد در راستای گسترش خدمات بانکی، امکان برداشت وجه توسط شخص دوم (شخص غیر صاحب سپرده) بدون همراه داشتن کارت از طریق خودپردازهای بانک را فراهم کرد.
شعار سال:  مشتریان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک پاسارگاد و با قرار دادن کارت در دستگاه خودپرداز، درخواست " شناسه برداشت وجه بدون کارت" را ثبت نمایند. پس از آن با ورود مبلغ مدنظر جهت برداشت از سپرده خود و تعیین رمز 5 رقمی دلخواه و همچنین موبایلی که باید پیامک شناسه برای آن ارسال گردد، مبلغ مورد نظر از سپرده دارنده کارت برداشت شده و به حساب واسط انتقال می‌یابد. در ازای آن یک شناسه 16 رقمی تولید می‌شود و از طریق ارسال پیامک به شماره موبایل مورد نظر اعلام می‌گردد. علاوه بر آن شناسه مربوطه بر روی رسید مشتری نیز چاپ می‌شود.

دارنده‌ی کارت می‌تواند از طریق در اختیار گذاشتن شناسه 16 رقمی مورد نظر به همراه رمز 5 رقمی دلخواه مربوطه به شخص دیگر(شخص دوم)، امکان برداشت وجه بدون کارت تا سقف مبلغ تعیین شده از تمامی خودپردازهای بانک پاسارگاد را برای ایشان فراهم کند. در صورت عدم برداشت با استفاده از شناسه فوق، در پایان همان روز مبلغ به سپرده دارنده کارت عودت داده می‌شود.

همچنین خاطر نشان می سازد که مشتریان هرگز نباید رمز اول و دوم کارت خود را برای این عملیات(به عنوان رمز 5رقمی) انتخاب کنند. بانک پاسارگاد پیش از این خدمت برداشت وجه بدون کارت (توسط صاحب سپرده) را ایجاد کرده بود.

هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی و مشاوره بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روابط عمومی بانک پاسارگاد،تاریخ انتشار 14 تیر 97، کدخبر: 628، www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین