پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
استاندار خراسان رضوی بر لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی ها، به عنوان سربازان خط مقدم جنگ روانی دشمن تاکید کرد.
شعار سال: استاندار خراسان رضوی بر لزوم ایفای نقش موثر روابط عمومی ها، به عنوان سربازان خط مقدم جنگ روانی دشمن تاکید کرد.

علی رضا رشیدیان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان گفت: در شرایطی که دشمنان از طرق مختلف سعی در القا ناکارآیی و ناکارآمدی نظام اسلامی دارند؛ نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی کارآمدی و کارایی لازم برای حل مشکلات مردم و جامعه را دارد؛ گفت: دشمن با استفاده از عوامل داخلی خود و همراهی خواسته یا ناخواسته برخی که از شرایط جدید آزرده شده اند؛ سعی در القای این مطلب دارد که مردم بی پناه هستند و دولت و نظام حامی خوبی برای آنان نیست.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که نظام اسلامی بر آمده از مردم می باشد؛ تصریح کرد: مبنای تفکر انقلاب اسلامی این است که حاکمیت از مردم و برای مردم است.

رشیدیان گفت: نوکری مردم و افتخار خدمت گزاری در نظام اسلامی توفیقی است که همواره این موضوع مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده و هست.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری، ادامه داد: یکی از شاخص های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بعد از پایبندی به ارزش های الهی و انسانی، کسب رضایتمندی مردم است.

استاندار خراسان رضوی گفت: باید این اطمینان و باور را در مردم تقویت کرد که تمامی مسئولان دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند و برای رفع مشکلات و چالش های آنان تلاش می کنند.

رشیدیان با تاکید بر این که دولت در کنار مردم است؛ افزود: در شرایطی که آمریکا از هیچ اقدام مذبوحانه ای برای فشار به ملت ایران کوتاهی نمی کند؛ قطعا با همراهی و همدلی می توان از این مرحله با پیروزی و سربلندی عبور کرد.

وی ایجاد اختلاف بین قوا و دستگاه های اجرایی، بی برنامه گی و ترسم آینده ای مبهم و ناپایدار از سوی دشمن را از جمله راهبردهای دشمن در ایجاد نا امیدی در بین مردم عنوان کرد و تاکید کرد: در این میان روابط عمومی ها باید با استفاده از ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و بهره گیری از فضای مجازی دستاوردهای سازمان  و دستگاه متبوع خود را اطلاع رسانی کنند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تقویت رابطه نظامند مردم با دستگاه های اجرایی و دولت، تحکیم روابط کارکنان با مدیران و ارتقا روحیه کار و تلاش برای مردم از دیگر مواردی است که باید روابط عمومی ها به آن توجه داشته باشند.

رشیدیان اظهار داشت: دشمن به دنبال دادن آدرس غلط به مردم است و در این میان نقش باید با تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از اقدامات ارزنده و شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این توطئه آنان را خنثی کرد.

وی به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره ئ تاکید کرد: باید از این مناسبت برای احیای ارزش ها و ریشه های انقلاب اسلامی که خود باوری، خدا باوری، استقلال، عزت و سربلندی ملت و مردم است؛ بهره گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایطی که مردم کوچکترین حقی برای تصمیم گیری در سرنوشت خود و ساماندهی امور داخلی کشور نداشتند؛ با پیروزی انقلاب اسلامی این شرایط برای آنان فراهم شد و نظام مردم سالار دینی مستقر گردید.

رشیدیان گفت: طی چهل سال گذشته به جایگاه خوبی در عرصه های مختلف، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی دست یافته ایم به گونه ای که حل مسائل منطقه بدون داخل و استفاده از نظرات کشورمان قابل حل و فصل نیست.

وی افزود: روابط عمومی ها باید از فرصت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برای تقویت روحیه نشاط و شادابی و ارائه دستاوردها به جامعه هدف سازمان متبوع خود استفاده کنند.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
الان باید بپذیریم که تو این روزهای دنیا نیرویی که کشور هارو قدرتمند تر میکنه نیروی انسانی و مغز متفکره نه ارتش و نیروی نظامی!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این نقش رو در اصل باید صدا و سیما توی کشور ایفا کنه که داره بدتر و بدتر عمل میکنه
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین