پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۰۳۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که واحدهای دانشگاهی استان البرز به تنهایی 3 درصد کل مقالات دانشگاه آزاد را تولید می‌کنند، تاکید کرد: اعتبار پژوهشی در ردیف بودجه‌های دانشگاهی کاهش نخواهد یافت.

شعارسال: دکتر بیژن رنجبر ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و نمایشگاه محصولات تجاری شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، با استناد به آماری که توسط پایگاه اسکوپوس منتشر شده است، افزود: داده‌های این پایگاه نشان می‌دهد دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به تنهایی 3 درصد کل مقالات ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی را تولید می‌کند.

وی با افتخارآمیز توصیف کردن این آمار خاطرنشان کرد: وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حال حاضر رضایت‌بخش است و پیگیری‌های لازم برای حل برخی مشکلات فنی و ایجاد دسترسی این واحد به پایگاه اسکوپوس در حال انجام است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اجرای 18 طرح پژوهشی در باشگاه پژوهشگران جوان واحد کرج گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش‌محور است و بر این اساس اعتبار پژوهشی در ردیف بودجه‌های دانشگاهی کاهش نخواهد یافت.

وی با ابراز خرسندی از وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج تصریح کرد: واحد کرج به دنبال مرجعیت علمی منطقه است و با حفظ جایگاه پژوهشی و افزایش تولیدات علمی خود اعم از مقالات و طرح‌های پژوهشی این امکان دور از دسترس نیست.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 18 تیر 1397 ، کدخبر: 97041809712،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
پژوهش ها بدون عمل در کشور فایده ای ندارد ؛ اعتبارات آزمایشگاه های دانشگاه هارا باید افزایش داد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
واقعا اونطور که باید و شاید از بعضی از دانشگاه های ازاد که دانشجویان درسخوانی دارند حمایت نمی شود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
دانشگاه ها باید به این سمت برن که بتونن با صنعت همکاری کنه و به تولید ثروت بپردازه
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
بیاید یکبار هم که شده بنیادی ایجاد کنید که این مقالات برتر را عملیاتی کند و برای کشور اجرایی شوند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین