پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
طرح عظیم ۹۰ کیلومتری آب‎رسانی غدیر دو با هدف حل مشکل کمی و کیفی آب شهرهای آبادان و خرمشهر با همت و تلاش جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه، شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیر۱۳۹۷ با حضور مسئولان این قرارگاه به عنوان مجری طرح، ائمه جمعه استان خوزستان، نمایندگان مجلس و رضا اردکانیان وزیر نیرو، آب‎گیری و زودتر از موعد مقرر به بهره برداری آزمایشی رسید.

شعار سال: طرح عظیم ۹۰ کیلومتری آبرسانی غدیر دو با هدف حل مشکل کمی و کیفی آب شهرهای آبادان و خرمشهر با همت و تلاش جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه، شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیر۱۳۹۷ با حضور مسئولان این قرارگاه به عنوان مجری طرح، ائمه جمعه استان خوزستان، نمایندگان مجلس و رضا اردکانیان وزیر نیرو، آبگیری و زودتر از موعد مقرر به بهره برداری آزمایشی رسید.

بیش از یک ماه از شور شدن آب شهرهای جنوبی خوزستان می‌گذرد که با توجه به معضل پیش آمده، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پروژه یک ساله آبرسانی به این شهرها را در مدت زمان کمتر از ۴۵ روز اجرا کرد. طرح پروژه بزرگ آب‌رسانی غدیر از مدت‌ها پیش در دست پیگیری و مراحل انجام این کار جهادی طبق برنامه و در حالت استاندارد بالغ بر ۲۴ ماه وقت لازم داشت که با کار جهادی تلاشگران ظرف ۱۰ تا ۱۱ ماه انجام شد.


سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 4 تیر 97، کد مطلب: 13970414000031، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین