پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
عضو شورای شهر تبریز گفت: با ادامه‌دار بودن بداخلاقی‌ها کلیات شورا، انتقاد و نظارت از بین می‌رود.

شعار سال: فرج محمد قلی‌زاده در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: شهرداری تبریز تعدادی از اهالی قلم را جذب کرده و این افراد با پول شهرداری رسانه راه‌اندازی کرده و یا رسانه خود را تقویت می‌کنند و زمان انتقاد از شهرداری، بی‌محابا فرد منتقد را مورد حمله قرار می‌دهند، امکان دارد این افراد روزی علیه کسانی که از آنان برای منافعشان استفاده می‌کنند هم مطلب بنویسند.

وی با اشاره به مطلب انتقادی‌اش نسبت به شهرداری و پاسخ برخی از رسانه‌ها به مطالبش اظهار کرد: بنده ضعف‌هایی دارم ولی هیچ‌گاه خواب‌آلوده نیستم که با این کلمات من را خطاب قرار دادند، به لحاظ قانونی هم باید این موضوع بررسی شود آیا فردی که در دفتر شهرداری و یا روابط عمومی حضور دارد، می‌تواند علیه نماینده مردم مطلب بنویسد؟ شهردار جلوی این کارها را بگیرد.

قلی‌زاده در بخش دیگر سخنانش گفت: همچنین به تازگی از برخی قهرمانان علیه منتقدان استفاده می‌شود، این موضوع هم خطرناک بوده و حیثیت قهرمانان تبریز را از بین می‌برد.

وی ادامه داد: یکی از قهرمانان برای حمایت از یک مدیر علیه منتقد او بیانیه صادر کرده است که شائبه‌هایی در این زمینه به وجود آورده است.

قلی‌زاده گفت: منتظر پاسخ صریح شهردار و یا قائم مقام او در خصوص این موضوعات هستم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 تیر 97، کد مطلب: 13970417000868، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
شهرداری بخواد کارای مربوط به خودش وکارایی که جز وظایفشه رو انجام بده بودجه نداره برای اینجور کارا بودجه داره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین