پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با اتوبوس مسافربری در سنندج 13 نفر از هموطنان جان باختند.
شعارسال: یک تانکر حامل سوخت که از بلوار دکتر حسینی به سمت پایین در حال حرکت بود در جلو ترمینال با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و بعد از انفجار موجب آتش‌سوزی اتوبوس و کشته شدن چند سرنشین اتوبوس شد.

چیاکو کریمی یکی از دو راننده اتوبوس که در بیمارستان کوثر سنندج بستری شده است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: به محض خروج از ترمینال یک تانکر سوخت با پلاک کرمانشاه از پشت به اتوبوس برخورد کرد که همزمان با صدای انفجار تانکر سوخت، اتوبوس نیز دچار حریق شد.

با توجه به گزارش خبرنگار فارس، در صورت وضعیت این اتوبوس 11 مسافر درج شده است که بنابر گفته یکی از عوامل ترمینال سنندج، در هنگام خروج، سه مسافر دیگر سوار شده‌اند.

اعلام سه روز عزای عمومی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر نفتکش در شهر سنندج که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شده است سه روز در استان کردستان عزای عمومی اعلام شد.

استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان، در پیام‌های جداگانه‌ای این سانحه دلخراش را به مردم کردستان و بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

* تلاش برای تعریض کمربندی دکتر حسینی

استاندار کردستان به همراه فرمانده نیروی انتطامی و شهردار سنندج در محل این حادثه حضور یافت و با ناگوار خواندن این سانحه، به خانواده متوفیان این حادثه تسلیت گفت.

بهمن مرادنیا عنوان کرد: از امروز برای تعریض و برطرف‌کردن مشکلات کمربندی دکتر حسینی اقدام خواهد شد تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

* 8 نفر در سانحه تصادف سنندج مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به حضور 4 تیم واکنش سریع هلال احمر استان کردستان همزمان با وقوع تصادف بامداد امروز در سنندج، گفت: 8 نفر در این سانحه مصدوم شدند که توسط نیروهای هلال احمر و سایر نیروهای امدادی در محل امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

حسن خدابنده‌لو اضافه کرد: در پایان عملیات امداد و نجات و رهاسازی نیروهای هلال احمر نسبت به پاکسازی محیط و انتقال خودروهای آسیب‌دیده به مکان دیگر اقدام کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 20 تیر 1397 ، کدخبر: 13970420000069 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین