پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
استاندار قم با تاکید بر حمایت همه جانبه از کارآفرینان خصوصا در مشاغل خرد خواستار تسریع در روند ارائه تسهیلات کارآفرینی شد.
شعار سال: استاندار قم با تاکید بر حمایت همه جانبه از کارآفرینان خصوصا در مشاغل خرد خواستار تسریع در روند ارائه تسهیلات کارآفرینی شد.

دومین جلسه کارگروه اشتغال استان به ریاست سید مهدی صادقی در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد.

استاندار قم در ابتدای جلسه ضمن تأکید بر اهمیت مشارکت دستگاهها برای ثبت میزان اشغال در سامانه  رصد اشتغال استان، اظهار کرد: علت تفاوت نرخ مشارکت دستگاهها در این زمینه بررسی شود تا برای افزایش تعامل اقدام گردد.

وی با بیان وجود فرآیند های متنوع ثبت اشتغال و صدور مجوز اشتغال در دستگاه ها، اضافه کرد: برای یکسان سازی و ثبت مشاغل در استان بصورت واحد مدلی جامع تعریف و اجرا شود.

 صادقی در ادامه با اشاره به اهمیت تسهیل در ارائه مجوز اخذ تسهیلات کارآفرینی بویژه در مورد مشاغل خانگی و طرح های روستایی، خاطر نشان کرد: باید از همه ظرفیت های استان در جهت حمایت از کارآفرینان استفاده گردد.

همچنین در این جلسه مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم، با اشاره به اعطای تسهیلات در قالب برنامه اشتغال فراگیر توسط بانک ها، اضافه کرد: در صورتیکه تعامل همه بانک های دولتی و غیر دولتی با دستگاهها در جهت تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات در دستور کار قرار بگیرد، شاهد وضعیت بهتری در رونق اشتغال استان خواهیم بود.

وی با انتقاد از عملکرد برخی بخش ها در کمک به چرخه اقتصادی در استان، افزود: در سه ماه نخست سال جاری در مجموع 23 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده که رقم قابل قبولی نیست.

غضنفری با بیان اهمیت زمان در روند اعطای تسهیلات و اخذ منابع، تصریح کرد: از آنجا که فعل و انفعالات اقتصادی در سال گذشته در بازه زمانی در نظر گرفته صورت نگرفته است شاهد کاهش جذب منابع از سوی دستگاههای ذیربط هستیم که این موضوع باید در سال جاری مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم  همچنین با تاکید بر تسریع در بررسی درخواست های کارآفرینان، خاطر نشان کرد: با تفویض اختیار تأیید پرونده ها تا سقف 30 درصد اختیار کارگروه سرعت صدور مجوز های کسب و کار افزایش خواهد یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 تیر 1397، کدخبر: 727853 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
ای کاش که این تسریع در تموم استان ها هم عملی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
فقط حرف نزنینی واقعا تسهیلات بدین تا اشتغال ایجاد بشه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین