پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر 84 درصد از تولیدات و خدمات در فولادمبارکه اصفهان کاملا ساخت داخل و بومی است و سال 2017 در کشور 22 درصد رشد تولید فولاد داشتیم در حالیکه این رقم در جهان تنها 6 درصد بوده که نشان از پویایی صنعت فولاد در کشوراست.
شعار سال: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر 84  درصد از تولیدات و خدمات در فولادمبارکه اصفهان کاملا ساخت داخل و بومی است و سال 2017 در کشور 22 درصد رشد تولید فولاد داشتیم در حالیکه این رقم در جهان تنها 6 درصد بوده که نشان از پویایی صنعت فولاد در کشوراست.

 استان اصفهان ، وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: 7 استان کشور از خدمات مجموعه های فولاد بهره مند هستند که تلاش می شود از توان داخلی با حداکثر قدرت در این موارد استفاده شود.

محمد شریعتمداری یکی از خدمات ارزشمند  فولادمبارکه اصفهان را استفاده از نیرو و دانش بومی عنوان و اظهار کرد: تولید 55 میلیون تن فولاد تا سال 1404 از برنامه های تولیدی کشور می‌باشد که در این راستا فولاد مبارکه 25 تن تولید را به عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه این شرکت تولیدی در بخش سیاست‌های اجتماعی نیز وظایفی را به عهده دارد، افزود: کاهش مصرف آب به میزان 75 درصد در تولید،  در جهت حل مشکلات آب منطقه و ایجاد زیرساخت ها از اقدامات اجتماعی است همچنین 1 درصد از تولید ناخالص ملی و 5 درصد از سهم ارزش افزوده از حرکت های صورت گرفته در این مجموعه بوده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در حال حاضر 84  درصد از تولیدات و خدمات در فولادمبارکه اصفهان کاملا ساخت داخل و بومی است و سال 2017 در کشور 22 درصد رشد تولید فولاد داشتیم در حالیکه این رقم در جهان تنها 6 درصد بوده که نشان از پویایی صنعت فولاد در کشوراست.

شریعتمداری در ادامه تصریح کرد: فولاد مبارکه اصفهان سه هزار و 800 میلیارد تومان منابع مالی خود را با نرخ 12 درصد در اختیار واحدهای تولیدی قرار می دهد که نقش مهمی در افزایش پایداری و پویایی  آن دارد.

وی گفت: در حوزه معدن با شناسایی دقیق و اکتشافات جدید به زودی از ذخایر خوبی در کشور رونمایی خواهد شد در واقع صنعت فولاد می تواند در حوزه اقتصاد مقاومتی با کنترل تولید مازاد حرکت های اثربخشی داشته باشد.

 شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 تیر 1397، کدخبر: 727807 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
چی میشد این کارو زودتر می کردید حتما باید به کمبود شدید آب می خوردیم؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین