پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
تجاوز عربستان سعودی و ائتلاف به رهبری این کشور به یمن و نقض حریم آبی این کشور از سوی این ائتلاف از مواردی است که حاکی از نقض تعهدات بین المللی عربستان و متحدانش است.
شعارسال: دولت سعودی نسبت به آنچه مزاحمت قایق های ایرانی در مناطق و سکوهای نفتی این کشور در آبهای منطقه ای خود در خلیج فارس خواند به سازمان ملل متحد اعتراض کرد.

  خبرگزاری دولتی عربستان به نقل از 'عبدالله بن یحیی المعلمی' نماینده دایم عربستان در سازمان ملل اعلام کرد که با وجود یادداشت های اعتراضی به جمهوری اسلامی ایران و دبیرکل سازمان ملل متحد این رویه همچنان ادامه دارد.

وی مدعی شد: تعرض قایق های ایرانی به مناطق و سکوهای نفتی عربستان در داخل آبهای منطقه ای و مناطق اقتصادی این کشور صورت می گیرد.

نماینده عربستان ادعا کرد که از دید این کشور ایران مسئول هرگونه ضرری است که از این اقدامات ناشی می شود.

ادعای عربستان سعودی درحالی مطرح می شود که ریاض براساس گزارش های نهادهای بین المللی و حقوق بشری یکی از ناقضان اصلی تعهدات بین المللی است.

تجاوز عربستان سعودی و ائتلاف به رهبری این کشور به یمن و نقض حریم آبی این کشور از سوی این ائتلاف از مواردی است که حاکی از نقض تعهدات بین المللی عربستان و متحدانش است.

عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: 20تیر 1397 ، کدخبر: 366914،www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
همین مونده بود شما مارمولک خور ها اعتراض داشته باشین
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0
0
این اوج بی عدالتی در ساختار جامعه جهانی غربی ها را نشان میدد که یک رژیم کودک کش میتواند حتی درباره چیزی در سازمان ملل متحد اعتراض هم بکند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین