پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
عملیات اجرایی ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان در بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان در محل بیمارستان کودکان آغاز شد.

شعار سال: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی هرمزگان شامگاه یکشنبه در حاشیه آیین آغاز احداث این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان فوق تخصصی با 164 تختخواب و در پنج طبقه با زیربنای هشت هزار و 500 مترمربع در مدت زمان دو سال احداث می شود.

سیدحسین داوودی اعتبار اجرای این طرح را 250 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این بیمارستان فوق تخصصی با مشارکت خیران، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی احداث می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به کمبود یک هزار تخت بیمارستانی در استان، افزود: در حال حاضر طرح های مختلفی به منظور رفع این کمبود در دست انجام است.

داودی بیان داشت: امیدواریم طرح های در دست انجام برای افزایش تخت های بیمارستانی هرمزگان تا سال 1400 به نتیجه برسد و بخش قابل توجهی از کمبودهای موجود برطرف شود.

تعداد بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان 16 بیمارستان با یک هزار و 150 تخت فعال است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 82965705، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
این خبر خوبی برای مردم این شهر میتونه باشه ؛ امیدواریم این چنین طرح هایی رو بیشتر ببینیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین