پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی قروه با بیان اینکه مبانی بانک ها با دستورالعمل اشتغال همراه نیست از بوروکراسی اداری، هزینه بر بودن استعلام ها و بن بست های شکننده بر سر راه متقاضی گفت.

شعار سال: کوروش شعبانی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان قروه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، مدیران کل دستگاه های اجرایی و بانک های عامل از وجود بن بست های شکننده بر سر راه مقتضیان اشتغال اعتراض داشت.

به گفته وی همراه نبودن مبانی بانک ها با دستورالعمل اشتغال، هزینه بر بودن استعلام ها و پذیرش اسناد تک برگی، تأخیر در ارسال پرونده متقاضی، مشکل در تأمین بودجه، بوروکراسی اداری و قرار دادن یکسری بن بست های شکننده بر سر راه متقاضی از جمله چالش های پیش روی اشتغال هستند.

شعبانی با بیان اینکه در اشتغال پایدار روستایی به بن بست خورده ایم و دیگر نمی دانیم چه باید کنیم، از پرداخت دو میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان از ۲۵۱ طرح با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان تا کنون خبر داد.

وی همچنین به اشتغال فراگیر اشاره کرد و میزان پرداختی در این بخش را شش میلیارد و ۱۱۱ میلیون تومان از ۳۸۵ طرح دانست.

اما در بخش مشاغل خانگی به گفته شعبانی اعتبار ابلاغ شده یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون تومان در قالب ۲۵۵ طرح بوده که تا کنون ۲۵۴ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی در ادامه از ۴۵ میلیارد تومان طرح ملی در حوزه های دامداری، کنستانتره و سیلو و در دست اجرا بودن این طرح ها خبر داد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 تیر 97، کد مطلب: 4342014، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین