پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان فصل کاری سال 97، حدود 600 پروژه بزرگ نیمه‌تمام ورزشی در کشور را تکمیل و افتتاح کنیم.

شعار سالمسعود سلطانی‌فر عصر امروز در پایان سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان با اشاره به بازدید از پروژه‌های ورزشی 6 شهرستان جنوبی کرمان که در دست اجرا و بهره‌برداری است، اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی سالن‌ها و اماکن زیادی در منطقه احداث شده که یا بهره‌برداری شده یا در حال بهره‌برداری است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: مدیریت بهره‌برداری و نگهداری اماکن ورزشی نکته مهمی است که باید به آن بیشتر توجه کنیم اگر چه در معرض تخریب قرار می‌گیرد به علت آب و هوای نامساعد اما در مجموع بهتر می‌تواند نگهداری شود که اداره کل ورزش و جوانان استان به این نکته توجه ویژه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام هم به واسطه این است که مدیریت در حوزه منابع خوب عمل نشده و مدت زمان طولانی گذشته ولی هنوز به بهره برداری نرسیده و سیاست ما این است که با مدیریت منابع به گونه‌ای عمل کنیم که هر سال چند پروژه بهره‌برداری شود تا مردم بتوانند برخوردار شوند.

سلطانی‌فر ادامه داد: شرایط جوانان و ورزشکاران استان کرمان به گونه‌ای است که باید تلاش بیشتری برای آنها بکنیم و شرایط را فراهم کنیم تا بتوانند از امکانات استفاده کنند.

وی عنوان کرد: 4 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم که با قیمت‌های سال 96 بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌‌خواهد و تلاش می‌کنیم تا پایان فصل کاری سال 97 حدود 600 پروژه که تعدادی بزرگ است مثل سالن‌های 6 هزار نفره و 2 هزار نفره، استادیوم‌های 15 هزار نفره، استخر قهرمانی بزرگ و سالن‌های دو و میدانی و ... را افتتاح کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در کرمان پروژه پیست دوچرخه‌سواری تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که با توجه به زمینه تاریخی خوبی که استان داشته و قهرمانان بزرگی را تحویل کشور داده تدبیل به یک قطب مهم دوچرخه‌سواری خواهد شد.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: برای فجر چهلم انقلاب و دهه فجر امسال، برنامه‌‌ها را از هفته دولت آغاز می‌کنیم و طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که هر هفته یکی دو پروژه خوب را افتتاح کنیم.

وی ابراز داشت: امسال چند تا رویداد مهم بین‌المللی داشتیم و داریم اولین جام جهانی 2018 روسیه بود که با امکانات و تدابیر خوبی که فراهم شد نتایج خوبی گرفتیم و در آستانه شروع بازی‌های جاکارتا هستیم و در پایان سال جام ملت‌های آسیا را در رشته فوتبال داریم و امیدواریم بتوانیم از حیثیت ورزش ایران دفاع کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۴۱۹۰۰۱۱۰۶ ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
10000میلیارد تومان؟
چه خبره؟مگر فقط سیستم ورزشی را نمیخواهند تجهیز کنند؟
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین