پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها به مشکلات مردم رسیدگی نکرده و آنها را اذیت می‌کنند، گفت: مردم از برخی بانک‌ها به شدت گلایه دارند.

شعار سال: رمضانعلی عابدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به اینکه دستگاه قضا به اعتراضات مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی بسیار حساس است، اظهار کرد: انتظار ما این است که مدیران و پرسنل ادارات سبت به دغدغه‌های مردم توجه کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در برخی از ادارات انتظارات مردم برآورده نمی‌شود، افزود: اینکه برخی مسوولان در ادارات و نهادها مردم را سرگردان کرده و حداقل با رفتار مناسبی از آنها میزبانی نمی‌کنند موجب شده برخی از مردم از این تعداد معدود از ادارات ناراضی باشند.

رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم از برخی از بانک‌ها به شدت گلایه دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از اتفاقات ناصحیح در بانک‌ها بسیار شایع شده که موجب دلخوری و آزار و اذیت مردم شده است.

عابدی با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از پرونده‌ها در اختیار ماست که مردم می‌گویند ما وام را با بانک‌ها تسویه کرده‌ایم اما بانک امروز اعلام کرده از ما طلبکار است، ادامه داد: برخی از بانک‌ها بدون اطلاع افراد و بدون آگاهی‌بخشی حقوقی افراد از وی امضا گرفته و وام قبلی را تمدید می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دیگر در برابر بانک‌ها اغماض نخواهیم کرد، تصریح کرد: درخواست ما از بانک‌ها این است که برای حل مشکلات خود برای مردم مشکل و دردسر ایجاد نکنند در غیر این صورت مجبور خواهیم شد به صورت حقوقی وارد موضوع شده و قانونا با این بانک‌ها برخورد کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با انتقاد از برخی رفتارهای بانک‌ها در برابر معوقات بانکی مردم، گفت: وقتی یک فرد وام گیرنده چهار پنجم از وام خود را پرداخت کرده و تنها یک پنجم از آن باقی مانده و در پرداخت آن تاخیر کرده است به چه حقی بانک کل مبلغ وام را به اجرا می‌گذارد و از طریق چک و سفته فرد و ضامن وی هزینه‌های بسیار بیشتری را بر وام گیرنده تحمیل می‌کند؟

عابدی با تذکر جدی به بانک‌ها برای رعایت حقوق مردم در معاملات و عقود بسته شده با مخاطبان، تاکید کرد: مدیران بانک‌ها به پرسنل خود نیز تاکید کند که در گواهی عدم پرداخت چک‌ها خوانایی و پر شدن کامل فرم گواهی الزامی است و از رفت و آمد و اذیت کردن مردم پرهیز کنند.

وی با تشکر از مدیران و مسوولان همراه با مردم که تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به وضعیت آنها را در اولویت خود قرار می‌دهند، اضافه کرد: امیدواریم همه به مرحله‌ای از یقین برسیم که بدانیم این مردم هستند که این نظام و انقلاب را پاسداری می‌کنند و اربابان ما مدیران هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۴۱۷۰۰۰۰۲۱ ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
مردم از همه بانک ها گلایه دارند
نظام بانکی کاملا ربوی است
م.ص76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
در این کشور اسلامی متاسفانه از بانکداری اسرلامی بی بهره بوده ایم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین