پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیکاری عاملی برای بازگشت دوباره بهبودیافتگان به اعتیاد است.

شعار سال: محمد کاظم نظری افزود: اعتیاد از معضلات بزرگی است که نهاد خانواده را درگیر کرده و آثار مخرب فراوانی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروزه در زمینه تقویت سمن‌های مقابله با مواد مخدر و دیگر سمن ها در استان برنامه‌ریزی اصولی انجام شده است، گفت: با وجود تلاش‌های تیمی اکنون سمنهای استان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند.

نظری با اشاره به اینکه دولت‌ها از دهه ۸۰ در پی توسعه سازمان‌های مردم نهاد بودند، بیان کرد: سمن‌ها پل ارتباطی میان جامعه و دولت هستند و تقویت این سازمان‌ها یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در حوزه سمن‌ها است، ابراز کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید ابتدا در حوزه آموزش اقدامات لازم را برای پیشگیری از این بلای خانمان سوز انجام دهند و با مدیریت هدفمند از آسیب‌رسانی به نهاد خانواده جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: در سال ۹۶ توجه ویژه‌ای از سوی دولت نسبت به سمن‌ها شد و بیش از ۱۴ دستگاه قراردادهای مختلفی با سمن‌ها منعقد کردند.

نظری با تاکید بر اینکه راه‌اندازی خانه تشکل‌ها در دستور کار دولت قرار دارد، خاطرنشان کرد: با همکاری ورزش و جوانان و استانداری مبلغ ۱۲ میلیون تومان برای تجهیز این خانه در استان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه سمن‌ها رکن مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: حمایت از آنها جزء اولویت کاری ما است.

وی تاکید کرد: ترک اعتیاد به روش " تی سی" یکی از بهترین و ماندگارترین شیوه‌های درمان است و در تغییر سبک زندگی افراد و میزان امید به زندگی موثر است.

نظری خواستار ارتقا کیفیت کاری سمن‌ها در این حوزه شد و گفت: نشست ویژه‌ای با حضور نماینده تشکل‌ها و نمایندگان بهزیستی، امور مالیاتی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای رفع مشکلات آنها در این حوزه و بازبینی این مسئله برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط جامعه مدنی و رسانه‌های آزاد بسیار تنگاتنگ و مرتبط است، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها ظرفیت واقعی سمن‌ها را در جامعه تبیین کنند تا نیروهای مردمی نیز در این زمینه همگام و همراه شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کدمطلب: 4342444، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
این دقیقا مهم ترین مسئله برای بعد اعتیاد است
باید برای معادان و زندانیان ازاد شده اشتغال ویژه فراهم کنیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین