پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
مدیر عامل آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در شهر قزوین حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب شرب وجود دارد که با صرفه جویی و مدیریت مصرف باید این مشکل را برطرف کنیم.

شعار سال: داراب بیرنوندی اظهار کرد: مقابله با بحران کمبود آب در استان قزوین نیازمند فرهنگ سازی و مدیریت مصرف است.

وی افزود: استفاده بی رویه در بخش کشاورزی و صنعت در استان در سالهای اخیر باعث فرونشست سفره های زیر زمینی و پایین تر آمدن کیفیت آب شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان قزوین بیان کرد: آب شرب شهرهای استان از ۱۶۲ حلقه چاه تامین می شود که مجموع تولید آب این چاهها بالغ بر ۸۱ میلیون مترمکعب در سال است.

بیرنوندی با بیان این که در شهر قزوین حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب شرب وجود دارد افزود: در سال جدید در استان ۱۲ حلقه چاه آب جدید حفر و تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است که از این مقدار ۳ حلقه چاه آن در شهر قزوین حفر و ۱۴۰ لیتر در ثانیه تولید آب به ظرفیت تولید آب شهر قزوین افزوده شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 19 تیر 97، کدمطلب: 4342568، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
این مشکل را میتوان به خوبی با صرفه جویی مردم حل کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین