پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای حمایت از تهیه مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض توسط سازمان بهزیستی به این خانواده‌ها اعطا می‌شود.

شعار سال: انوشیروان محسنی صبح امروز در همایش معاونان پیشگیری سازمان بهزیستی سراسر کشور که در سرعین برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه استان اردبیل در حوزه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن‌ها اقدامات قابل قبولی در استان‌های کشور داشته و سیاست سازمان بهزیستی کشور نیز اجرای راهبردها و برنامه‌های تدوین شده در این زمینه است.

وی گفت: باید بتوانیم برنامه‌ها را به صورت دقیق و منظم سیاست‌گذاری کنیم تا نتایج مثبت به دنبال داشته باشد که خوشبختانه در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات مناسبی از جمله گسترش فعالیت خط 1480 و نیز ایجاد اورژانش اجتماعی به تعداد 150 مرکز در سطح کشور انجام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: انجام غربالگری‌های ژنتیک قبل از ازدواج برای جلوگیری از تولد کودکان معلول نیز توسط سازمان و پیگیری‌های صورت گرفته انجام شد و خوشبختانه سال گذشته با انجام طرح غربالگری ژنتیک از زایش یک هزار و 480 کودک معلول در سطح کشور جلوگیری کردیم.

محسنی تصریح کرد: اعتبارات حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور سال گذشته 88 میلیارد تومان بود که خوشبختانه امسال 50 درصد افزایش داشته و میزان پرداختی مستمری به جامعه هدف بهزیستی نیز 14 درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: بحث بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته و در راستای برون‌سپاری نیز تلاش کردیم که برخی از فعالیت‌های سازمان بهزیستی را به موسسات خیریه و بخش خصوصی واگذار کنیم که در حال حاضر 92 درصد تصدی‌ها توسط سازمان بهزیستی واگذار شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای حمایت از خانواده‌ها دو معلول به بالا و برای تهیه مسکن برای این خانواده‌ها 30 میلیون تومان کمک بلاعوض توسط سازمان بهزیستی کشور به این خانواده‌ها اعطا می‌شود و در بحث مناسب سازی خودروی معلولان نیز سازمان بهزیستی کشور اعتبارات مناسبی را تخصیص می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 1773214: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
واقعا خدا خیرشون بده که تو زمینه های خیر هیچ وقت کم نمیذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
فقط 30 ملیون؟ 30 ملیون پول دوسال زندگی کردن میشه؟
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا دم کمیته امدادی ها گرم! ای کاش همیشه همینطوری بمونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین