پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
در جریان سفر اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به کره شمالی، کیم جونگ اون سفر به مزرعه کاشت سیب زمینی را به دیدار با وی ترجیح داد. خبرگزاری کره شمالی روز سه شنبه تصاویری را منتشر کرد که نشان میداد رهبر کره شمالی سرگرم ارائه توصیه هایی درباره کاشت سیب زمینی در یک مزرعه نزدیک مرز با چین بوده است.
شعارسال: در جریان سفر اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به کره شمالی، کیم جونگ اون سفر به مزرعه کاشت سیب زمینی را به دیدار با وی ترجیح داد.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتینک،‌ در جریان سفر اخیر "مایک پمپئو" وزیر امور خارجه آمریکا به کره شمالی، "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی سفر به مزرعه کاشت سیب زمینی را به دیدار با این دیپلمات ارشد آمریکایی ترجیح داد.

پمپئو در این سفر که رهبری تلاش های دیپلماتیک آمریکا برای ایجاد یک تفاهم با کره شمالی را بر عهده داشت نتوانست با رهبر کره شمالی دیدار کند البته وی با "کیم یونگ چول" معاون کمیته مرکزی حزب کارگر کره دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری کره شمالی روز سه شنبه تصاویری را منتشر کرد که نشان میداد رهبر کره شمالی سرگرم ارائه توصیه هایی درباره کاشت سیب زمینی در یک مزرعه نزدیک مرز با چین بوده است.

در حالی که یکی از مقامات کاخ سفید که نخواست نامش فاش شود نتیجه سفر پمپئو به کره شمالی را بسیار بد توصیف کرده بود اما پمپئو تلاش کرد که این سفر را مثمر ثمر جلوه دهد.

پامپئو روز هشتم جولای در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما مذاکرات مهم و با جزئیاتی درباره گام بعدی به سوی خلع سلاح هسته ای کامل و قابل راستی آزمایی داشتیم.

برخی تحلیل ها حاکی از آن است که پیونگ یانگ درباره خلع سلاح هسته ای خود بسیار جدی نیست این در حالی است که در دیدار اخیر میان کیم جونگ اون و دونالد ترامپ در سنگاپور دو طرف در این زمینه به توافق رسیدند.

رئیس جمهور آمریکا همچنان معتقد است که کره شمالی به خلع سلاح هسته ای خواهد پرداخت اما کیم جونگ اون هنوز تعهدی در این زمینه نداده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 21تیر 1397 ، کدخبر: 418511،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
این کره شمالی هم فازش معلوم نیس وافعا! تویی که میای کشورتو به تاراج می بری باز این رفتارا ینی چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین