پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
رئیس اداره آبفای روستایی شهرستان شیراز نسبت به حل مشکل آب مردم روستای " بگدانه" توضیحاتی ارائه داد.

شعارسال: ابراهیم فارسی، با اشاره به مشکلات آب روستای "بگدانه" که خبر آن روز چهارشنبه 20 تیرماه  منتشر شد، اظهار داشت: چاه قدیمی این روستا نزدیک به یک هفته است که دچار کمبود آب شده و مردم برای تامین آب با مشکلاتی مواجه شدند.

وی با اشاره به اقداماتی که آبفا برای حل مشکل آب این روستا دارد، گفت: برنامه کوتاه مدت آن کف‌شکنی چاه است که باید فرایند اداری آن برای مشخص شدن پیمانکار انجام شود و برنامه بلند مدت اجرای پروژه فتح‌آباد- بگدانه است که در صورت تحقق مشکلات آب این روستا و 5 روستای دیگر برطرف می‌شود.

رئیس آبفای روستایی شهرستان شیراز با بیان اینکه این پروژه 18 کیلومتر است، افزود: تاکنون 5 کیلومتر آن انجام شده و مابقی باید اعتبارات تامین شود، در صورتی که امسال اعتبارات در اختیار آبفا قرار گیرد این پروژه نیز تکمیل می‌شود.

فارسی در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان‌بر بودن اجرای این 2 برنامه تکلیف مردم برای تامین آب چه می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر با تانکر به مردم آبرسانی می‌شود اما با این حال امروز بعدازظهر اقداماتی روی چاه قدیمی انجام می‌شود تا بتوان به فوریت بخشی از مشکل آب را برطرف کرد.

وی درباره هزینه‌ای که روستائیان بابت تانکر آب باید پرداخت کنند، گفت: هزینه‌ای که آبفای روستایی اعلام کرده براساس قانون بوده با این حال تاکنون مردم ریالی بابت آبی که با تانکر ارسال شده پرداخت نکردند اما آبفای روستایی شیراز همچنان آبرسانی با تانکر را ادامه می‌دهد.

خبری در تاریخ 20 تیرماه به نقل از رئیس شورای اسلامی روستای " بگدانه" منتشر شد که براساس آن اعلام شده بود که 230 خانوار این روستا آب آشامیدنی ندارند و برای تامین آب مورد نیاز خود باید به دیگر روستاها مراجعه کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 21 تیر 1397 ، کد خبر: 1774268 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
در حال حاضر برای کشور ما اگر برنامه ای باشه که برای مدتی هم بتونه مرهمی بشه برای زخم هامون بازم غنیمته ولله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین