پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش سپاه در همه عرصه‌های دفاعی و سازندگی گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان روستایی کمیته امداد، سپاه استان بوشهر در ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مشارکت می‌کند.

شعارسال: عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک عسلویه با تاکید بر تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یاد شده اظهار داشت: برای تامین زیرساخت‌های لازم راهکارهای اساسی تدوین شده که ساخت آب شیرین‌کن 5 هزار متر مکعبی عسلویه از آن جمله است.

وی، با تاکید بر تسریع در تامین برق مورد نیاز بیمارستان 32 تختی سپاه در چاه مبارک گفت: واگذاری زمین برای اجرای پروژه‌های سپاه در چاه مبارک مورد توجه قرار دارد و برای بهبود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در این منطقه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سپاه آزمون خود را با موفقیت در عرصه‌های مختلف پس داده است گفت: اوج فداکاری و ایثارگری سپاه در جنگ 8 ساله تحمیلی بود که با دلاورمردی از آب و خاک ایران اسلامی دفاع کرد.

گراوند با بیان اینکه سپاه پاسداران از آمادگی بالایی برای انجام ماموریت‌ها و اجرای طرح‌های محوله برخوردار است تاکید کرد: روحیه جهادی و ایثارگری نیروی سپاه پاسداران ضمن حفظ و حراست از آبها و خاک‌های سرزمینی، در رفع محرومیت و رسیدگی به نقاط محروم از توانمندی بالایی برخوردار است.

وی از تحویل 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر در سال قبل خبرداد و بیان کرد: در راستای تامین مسکن مددجویان روستایی کمیته امداد، سپاه استان بوشهر امسال در ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مشارکت می‌کند.

استاندار بوشهر افزود: علاوه بر ساخت یک‌هزار واحد مسکونی، برای احداث 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توافق شده است که با روحیه جهادی سپاه این طرح‌ها در موعد مقرر تکمیل و تحویل می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 21 تیر 1397 ، کد خبر: 1774168 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
واقعا باید گفت خدا خیر بده این سپاه رو! سایش رو از سر ملت ما کم نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین