پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
علاوه بر معضل عدم پرداخت 24 ماهه حقوق کارمندان سازمان همیاری ها، مهمانسرای این سازمان در تهران زیر نظر معاونت سیاسی استانداری بوده و هیچ سود و منفعتی برای این سازمان ندارد و می توان با فروش آن بخشی از مشکلات سازمان را برطرف کرد.

شعارسال: سازمان همیاری های استان کهگیلویه وبویراحمد با بحران های فراوانی روبه رو است که مهم ترین آن عدم دریافت حقوق کارمندان آن در 24 ماه اخیر بوده که چندی پیش سبب نارضایتی و تجمع اعتراض آمیز کارمندان آن شده است.

در سال 1395 انتشار خبری مبنی بر اینکه "مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری یاسوج به جرم ارتکاب به انتقال مال غیر و تضییع بیت المال به حبس محکوم شده است"، سراسر فضای رسانه ای استان کهگیلویه وبویراحمد را تحت تاثیر قرار داد و آغازی بود بر ماراتن مشکلات این سازمان .

نداشتن برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، فرسوده بودن ماشین آلات، نبود امکانات رفاهی و معیشتی برای کارمندان همچنین نبود منابع پایدار مالی وضعیت سازمان همیاری را به این شکل در آورده است و مسوولان باید با برنامه‌های کوتاه مدت هر چه زودتر مشکلات اقتصادی کارکنان این سازمان را برطرف کنند تا بعد با انجام برنامه‌های بلند مدت ریشه مشکلات سازمان همیاری شهرداری‌های استان را بخشکانند و سازمان سرپا بماند.

چیزی که بسیار واضح و مبرهن است این است که با تعریف دو و یا چند پروژه اقتصادی و عمرانی و واگذاری آن به سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌توان بخش عمده ای از مشکلات این سازمان را برطرف کرد و بحران را از این سازمان زدود.

یکی دیگر از معضلات پیش رو در این سازمان، مهمانسرای سازمان همیاری شهرداری های استان در تهران است که زیر نظر معاونت سیاسی استانداری بوده و هیچ سود و منفعتی برای این سازمان ندارد که می توان با فروش آن بخشی از مشکلات سازمان را برطرف کرد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: مهمانسرای این سازمان در تهران مورد استفاده همکاران هم استانی قرار می گرفت که به منظور مرتفع نمودن بخشی از مشکلات مالی این سازمان آن مهمانسرا را در معرض فروش قرار داده ایم.

عزیز فیلی با بیان اینکه به هر نحوی که شده باید سازمان را روی پا نگه داریم، گفت: : واگذاری پروژه به سازمان همیاری شهرداری‌ها و همچنین فروش اموال غیرمنقول و غیرضروری این سازمان را در دستور کار قرار گرفته است و به جد پیگیر پرداخت حقوق و معوقات کارمندان این سازمان هستیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات سازمان را مرتفع سازیم.


فیلی در ادامه پیشنهاد داد که کمیته ویژه‌ای با حضور نماینده استانداری، مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها، مشاور معاونت عمرانی و یکی از کارمندان سازمان تشکیل شود تا این موضوع را به طور ویژه بررسی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 21 تیر 1397 ، کد خبر: 109112 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
واقعا تاسف باره
باید این سیستم ها حجامت شوند
باید فساد از خون این نظام خارج شود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین