پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از فروش یک میلیارد و صد میلیون تومانی صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

شعار سال: مرتضی آبدار صبح امروز پنج شنبه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه که از ۱۲ تا ۱۶ تیرماه با مجموع ۲۲۰ غرفه و حضور ۳۰۰ هنرمند صنایع دستی و سنتی در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار شد، همانند سال های گذشته با استقبال چشمگیر مردم هنر دوست تبریز در حمایت از صنایع دستی و سنتی، مواجه بود.

آبدار خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برنامه ریزی هایی در مسیر رشد فروش صنایع دستی در نمایشگاه صورت گرفت و آمار فروش جمع بندی شده، نشان از فروش یک میلیارد و صد میلیون تومانی تولیدات صنایع دستی استان و دیگر استان های کشور دارد که موجبات رضایت هنرمندان حاضر در نمایشگاه را فراهم نموده است.

وی افزود: علاوه بر میزان فروش نقدی در این دوره از نمایشگاه، مبلغی بالغ بر ۵۸ میلیون تومان نیز در قالب سفارش به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ضمن اظهار خرسندی از استقبال پرشور مردم گفت: طی روزهای نمایشگاه، شمار بسیاری از مردم استان و نیز گردشگران داخلی و خارجی از غرفه ها بازدید نمودند، بطوریکه طی روز های ۱۲ تا ۱۶ تیرماه سال جاری، ۱۵۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران و رقابت بین آنها می‌شود، افزود: شرکت در نمایشگاه های صنایع دستی باعث از بین رفتن واسطه‌ها شده و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود بپردازند.

آبدار گفت: نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تبریز ۲۰۱۸ میزبان هنرمندان چیره دست ۲۹ استان کشور و ۱۲ شهرستان آذربایجان شرقی بود که در روز پایانی این نمایشگاه سه غرفه برتر در بخش های غرفه آرایی، محتوا و حجم فروش انتخاب شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 تیر 97، کد مطلب: 4344809: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
این نشون دهمده اینه که مسئولین باید در زمینه تقویت صنایع دستی و شغل های خانگی در روستا ها خیلی پیشرو تر از گذشته عمل کنند
ناشناس
United Kingdom
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
واقعا اگه سالیانه چندین نمایشگاه اینطوریردرتمام شهرای ایران گذاشتع بشه کلی به پیشرفت اقتصادی کشور کمک میکنه
ا.ف۷۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
این رقم نشون دهنده اینه که به راحتی میتونیم دل به توسعه این صنعت تو استان ببندیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
حیف که به صنایع دستی اونطور که باید اهمیت داده نمیشه باید به تولید کننده ها تسهیلات داد ازشون حمایت کرد خیلی باعث اشتغال میشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین