پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷
تصویری در شبکه های اجتماعی با عنوان "۲۵۰۰ خودرو کیا اپتیما در پارکینگ پروژه ایران مال" منتشر شده است.

شعارسال: احتکار ۲۵۰۰ خودروی اپتیما در پارکینگ مجتمع در حال ساخت ایران مال(متعلق به علی انصاری)/علی انصاری کیست!!!؟؟؟

چند روز پیش خبری مبنی بر کشف ۲۵۰۰ خودرو اپتیما که در پارکینگ مجتمع در حال ساخت ایران مال ( بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه) در غرب تهران احتکار شده بودند، منتشر شد.

ایران مال متعلق به کیست؟
ایران مال بزرگترین و عجیبترین مجتمع تجاری خاورمیانه است که در غرب تهران در حال ساخت می باشد.این مجتمع متعلق به علی انصاری می باشد.

علی انصاری کیست؟
علی انصاری مدیرعامل بانک تات و آینده میباشد که تا قبل از سال ۱۳۸۴ وی یک بساز بفروش در تهران و صاحب یک فروشگاه مبل در جنوب تهران بود که بعد آن و تنها بعد از ۴ سال تبدیل به یکی از ۵ ثروتمند بزرگ ایران گردید.

گفته می شود او با حمایت مالی از کمپین انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد به ویژه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ علیه علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی ، علنا از محمود احمدی نژاد حمایت کرد و بعدها، پاداش این حمایت را با دریافت مجوز تاسیس بانک "تات” –نخستین بانک خصوصی در دولت محمود احمدی‌نژاد- گرفت و اکنون وی از ساخت بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه گرفته تا واردات خودرو ، مالکیت بیش از ۵۰ درصد بازار مبل ایران ، صادرات ، واردات ، سرمایه گذاری و ... دست دارد.

وی ساکن قصری در شمال تهران است که بهای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود؛ افرادی که از کنار این قصر گذر کرده‌اند، می‌گویند که گه‌گاه دو طاووس زنده را بر سردر آن مشاهده کرده‌اند و محافظانی نیز برای جلوگیری از عکس‌برداری عابران از این قصر، در اطراف آن پرسه می‌زنند.

تصاویر مربوطه در زیر درج شده است

تصویر زیر در شبکه های اجتماعی با عنوان "۲۵۰۰ خودرو کیا اپتیما در پارکینگ پروژه ایران مال" منتشر شده است.


قصری که گفته میشود متعلق به علی انصاری و در شمال تهران است

پروژه بزرگ ایرانمال در غرب تهران

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 19تیر1397، کدخبر: 873230: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین