پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷
مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه همزمان با سالروز تاسیس شورای نگهبان در استان خبر داد.

شعارسال: قنبر کریم نژاد، با گرامیداشت فرا رسیدن 26 تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان برگزار شد اظهار داشت: امسال در سالروز تأسیس شورای نگهبان 100 عنوان برنامه در آذربایجان غربی اجرایی می‌شود.

وی افزود: پیش بینی شده 20 عنوان برنامه در 17 شهرستان آذربایجان غربی با حضور بیش از 10 هزار نفر برگزار شود و در این میان برگزاری همایش‌های بصیرتی و آموزشی از برنامه‌های شاخص در این ایام است.

وی گفت: این هفته اعضای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند و پیش از ان نیز غبار روبی مزار شهدا انجام خواهد شد.

وی گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها با موضوع تبیین جایگاه شورای نگهبان، گردآوری خاطرات ناظران انتخاباتی شورای نگهبان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته شورای نگهبان است.

کریم نژاد گفت: در همه شهرستان‌های 17 گانه آذربایجان غربی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات وجود دارد و فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: رصد انتخاباتی همواره وجود دارد و فعالیت دفتر هیئت نظارت مستمر بوده و تعطیل بردار نیست و پیوسته فعالیت تمام کاندیداهای رد صلاحیت شده و یا نشده رصد می‌شود.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: به تازگی شبکه تحقیقات این دفتر نیز راه‌اندازی شده است و فعالیت‌های آشکار و پنهان افرادی که احتمال نامزدی آنان وجود دارد مرتباً رصد می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21تیر1397، کدخبر: 1774137: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
واقعا برای مردم ما مخصوصا میازه که به یاد اون ایام اوایل انقلاب بیفتن و بخوان درونشون تجدید پیمان بکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
ا.ف75
هزینه این برنامه هارو کاش می دادن برای ساخت مدارسی که دارن رو سر بچه ها خراب میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین