پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
استاندار بوشهر از بازآفرینی و احیای بافت تاریخی شهر بوشهر خبر داد و گفت: اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب و بهبود دیگر زیرساخت‌ها در این بافت در دستور کار است.

شعار سال: عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر اظهار داشت: بافت تاریخی بوشهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و احیای این بافت در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در همین راستا به منظور هدف بازآفرینی و احیای بافت تاریخی در شهر بوشهر عملیات ساخت ۵۰ واحد مسکونی در بافت تاریخی و فرسوده در دست اجرا است که باید در اجرای آن تسریع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به الزام دستگاه‌ها به تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی به احیاء و عمران بافت‌های ناکارآمد و فرسوده خاطرنشان کرد: تسهیلات خوبی برای احیای بافت تاریخی مصوب شده است.

وی خواستار کار و تلاش جهادی برای اجرای طرح احیا و بازآفرینی محلات و بافت فرسوده شد و ادامه داد: تاسیس واحد آتش نشانی در محلات جنوبی شهر بوشهر یکی از برنامه‌های است که باید در دستور کار باشد.

گراوند همچنین از راه‌اندازی مرکز مقابله با پرتوهای هسته‌ای خبر داد و بیان کرد: سند بازآفرینی محلات مختلف بافت فرسوده تدوین شود تا شاهد اجرای طرح‌ها بر اساس برنامه مورد نظر باشیم.

استاندر بوشهر از بافت تاریخی به عنوان هویت این استان نام برد و تصریح کرد: تخفیف عوارض شهرداری برای بازآفرینی بافت‌های فرسوده باید در دستور کار باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 4344407: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین