پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۰۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت گفت: بوی بد کانال های آب عبوری از داخل پاکدشت مردم را آزار می دهد.

شعار سال: احسان کوچکعلی بعد از ظهر چهارشنبهدر جمع خبرنگاران در خصوص انتقادات مردمی درباره آسفالت کنار کانال آب پاکدشتبیان کرد:در نظر داریم در کنارکانال آب جدول گذاری ونرده کشی کرده و آسفالت خوب انجام دهیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این است که مردم بتوانند از امکانات به خوبی استفاده کنند و نیز از سقوط مردم و خودروهای عبوری به داخل کانال آب جلوگیری شود.

وی با بیان این که این کانال ها از داخل شهر عبور می کنند، گفت: اداره آب موظف به زیباسازیاین کانال ها است، باید به فکر مردم باشیم.

کوچکعلی گفت:بوی بد برخی از این کانال ها مردم را آزار می دهدو ما به این امر اعتراض داریم.

وی اضافه کرد: این کانال ها متعلق به اداره آب است و وظیفه اداره آباین است که آن ها را درست و زیباسازی کند، حالا شهرداری پاکدشتآمده و متولی این کار که وظیفه اداره آب بوده، شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت افزود: شهرداری بودجه ای را برای زیباسازی و نرده کشی اطراف این کانال ها مصوب کرده و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: حال اداره آب اعتراض کرده و جلوی کار ما را گرفته است، البته طی جلسه ای که با آن اداره داشتیم رضایت آنها را جلب کردیم که این کار برعهده ما باشد و ما انجام بدهیم.

کوچکعلی گفت: یکی از کارهایی که وظیفه ما است و امیدواریم انجام بشود اینکه کانال های آب در شهرستان را بپوشانیم و امیدوار هستیم که اداره آب این مجوز را به ما بدهد و با این کار مخالفت نکند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 4344564: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
به راحتی با اختصاص کمی بودجه میتوان مردم را از شر این بوی بد خلاص کرد واقعا چرا این کارو نمیکنین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین