پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: گردشگری محورنخست توسعه استان اردبیل است.

شعار سال: علی نواداد در مراسم جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر به ضرورت تعریف جشنواره های رویدادمحور در شهرهای استان تاکید کرد و خواستار ثبت جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر در تقویم سالانه رویدادهای فرهنگی این شهرستان شد.

علی نواداد با بیان اینکه رویدادهایی از این دست فرصت جذب سرمایه گذاران را فراهم می سازد، ادامه داد: انتظار می رود مسئولان شهرستانی نیز از فرصت جشنواره ها حداکثر استفاده را برده و نسبت به جذب مشارکت بخش خصوصی و تقویت تاسیسات گردشگری اقدام کنند.

وی با تاکید به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان است، متذکر شد: به ویژه رونق گردشگری در نیمه دوم سال و فصول پاییز و زمستان مورد تاکید بوده و به عنوان مثال احداث چهار پیست اسکی در دستور کار است.

همچنین محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز به ضرورت تعریف رویدادهای فرهنگی جهت رونق گردشگری مناطق تاکید کرد.

وی افزود: جشنواره هایی از جمله جشنواره آش نیر می تواند نسبت به معرفی قابلیت‌های گردشگری مناطق تاثیر مثبت داشته و زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم سازد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 643508، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین