پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
محمدجواد حق شناس، عضو شورای شهر تهران می‌گوید بدهی بنیادتعاون سپاه به شهرداری تهران روشن و قطعی است و اگر بنیاد این موضوع را تکذیب می‌کند، می‌تواند مستندات خود را در این خصوص ارائه دهد.

شعارسال: ماجرای اختلاف حساب شهرداری تهران با بنیاد تعاون سپاه، در هفته اخیر بازهم بحث مهم شورای شهر تهران بود؛ موضوعی که در یک سوی آن اعضای شورای ایستاده بودند و علی اعطا به نیابت از آنها می‌گفت حداقل طلب شهرداری از بنیاد تعاون سپاه، 4هزار و 500 میلیارد تومان است و در سوی دیگر بنیاد تعاون سپاه بود که اساسا چنین بدهی‌ای را تکذیب می‌کرد و در بیانیه‌ای گفته بود ماجرا از بن و بیخ حقیقت ندارد.

اعضای شورا معتقد بودند این بدهی متعلق به امتیازها و پروانه‌های ساخت و کاری است که بنیاد از شهرداری دریافت کرده است اما حرف سپاه همان بود که پیش از این گفته شده بود: مطابق مستندات موجود، بنیاد تعاون سپاه هیچگونه بدهی به شهرداری تهران نداشته و مطالب منتشر شده تکذیب می‌شود، محمدجواد حق‌شناس اما می‌گوید این بدهی قطعی است و جایی برای تکذیب ندارد.

او می‌گوید: با توجه گزارشی را که رئیس‌ شورا از روند هم‌اندیشی اعضای شورا ارائه کرد، نتیجه بر این شد که این بدهی وجود دارد. بعد از آن نیز گزارشی تهیه شد که نشان می‌داد این بدهی به تایید معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران رسیده است.

بنیاد مستندات خود را ارائه کند

حق شناس ادامه داد: زمانی که بدهی تایید شده است، بنیاد تعاون باید مستندات خود را ارائه کند و اگر بدهی را پرداخت کرده‌اند، اعلام کنند و اگر هم پرداخت نشده و معتقدند که بدهی وجود ندارد، مستندات خود را ارائه کنند و اعلام کنند که این موضوع با واقعیت مطابقت ندارد و دلایل منطقی و قانع کننده خود را مبنی بر عدم بدهی به شهرداری ارائه کنند.

عضو شورای شهر تهران، با بیان اینکه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری می‌تواند مستندات خود مبنی بر وجود بدهی را به بنیاد تعاون سپاه ارسال کند، تصریح کرد: موضوعی که اکنون برای ما روشن و قطعی است، گزارشی است که به دست شورا رسیده و مهر تایید معاونت مالی - اقتصادی شهرداری نیز بر آن خورده است.

بدهی شهرداری از بنیاد تعاون سپاه را تا گرفتن نتیجه پیگیری می‌کنیم

او در ادامه یادآور شد: شهرداری تهران سازمان بزرگی است که در گذشته مجموعه بزرگی از امتیازات را داده و گرفته است. برخی از پیمانکاران با شهرداری کار کردند و در برخی مواقع امتیازهایی را برای خود دریافت کردند؛ مانند گرفتن تراکم، پروانه کار و... و طبیعتا زمانی که صحبت از بدهی می‌شود، مربوط به امیتازها و پروانه‌هایی است که بنیاد تعاون سپاه از شهرداری دریافت کرده است. دوستان بنیاد اگر این موضوع را رد و تکذیب می‌کنند، بهتر است به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری مراجعه و در این خصوص بحث و بررسی کنند. مردم مطمئن باشند که ما این موضوع را به صورت دقیق بررسی و تا گرفتن نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان ، تاریخ انتشار: 21تیر97، کدخبر: 12247: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
این بدهی های دولتی و سازمان ها به هم دیگه واقعا زیاد شده و خیلی از اون ها حتی توان پرداخت بخشی از بدهی های خودشون رو هم ندارن! این بیعنی داریم وارد مسیری میشیم که مارو می بره به سمت ورشکستگی سازمان های دولتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین