پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور گفت: ‍ آزمون استخدامی، اواخر پاییز انجام خواهد گرفت.

شعارسال: جمشید انصاری روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری لرستان به جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال آمار نیروی انسانی دولت بر مبنای ابتدای سال جاری، دو میلیون و ۶۷۲ هزار نفر است که نسبت به سال گذشته با حدود ۶۰ هزار نفر کاهش مواجه بوده است.

او افزود: این کار در راستای کوچک سازی دولت بوده که بر اساس ماده ۲۸ برنامه ششم از سوی مجلس ابلاغ شده است و قرار است در طول دو سال اول برنامه پنج درصد نیروی انسانی دولت را کاهش دهیم.

انصاری تصریح کرد: کاهش نیروی انسانی دولت بیشتر از طریق مدیریت کردن استخدام‌های جدید انجام می‌شود.

او گفت: بر اساس قانون، یک سوم نیروی خروجی را می‌توانیم استخدام کنیم و اگر به فرض مثال ۹۰ هزار خروجی داشته باشیم ۳۰ هزار نفر را در جاهایی که ضرورت دارد به عنوان جایگزین استخدام می‌کنیم.

انصاری یادآورشد: امسال هم همین برنامه را پیگیری خواهیم کرد، مرحله اول آزمون در هفته گذشته برگزار شد و حدود ۱۸ هزار و ۲۰۰ نفر از تعدادی از دستگاه‌ها در این آزمون شرکت داشتند؛ معمولاً آزمون بعدی در اواخر پاییز برای دستگاه‌هایی که مراحل استخدامی آنها در این تاریخ برنامه ریزی شده است؛ انجام می‌شود و احتمال می‌دهیم که همین حدود ۳۰ هزار نفر در طول سال را بتوانیم استخدام کنیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه بخش عمومی فقط دولت و قوه مجریه نیست، خاطر نشان کرد: در نیروهای مسلح و نهادهای غیر دولتی مانند شهرداری‌ها نیز استخدام هایی صورت می‌گیرد که اگر آنها را ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر در نظر بگیریم مجموعه نیروهایی که در دولت و حاکمیت استخدام می‌شود بین ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر خواهد بود که این کار از طریق آزمون های استخدامی انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 21 تیر ، 1397 ، کدخبر: 728409 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
امیدواریم همه در این آزمون که قرار است به زودی برگذار شود نتیجه های مورد نظر خود را کسب کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین