پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان اینکه قطع برق خسارتی به وسایل برقی وارد نمی کند گفت: مردم نگران وسایل برقی خود در طرح خاموشی ها نباشند.

شعارسال: علیرضا علیخانی روز جمعه اظهار داشت: قطع برق تاثیری در کارکرد وسایل برقی ندارد و نمی تواند سبب سوختن و یا وارد شدن خسارت به آن شود.
وی افزود: آنچه سبب وارد شدن خسارت به وسایل برقی می شود، نوسان ولتاژ برق است که خوشبختانه این مشکل در شبکه های برق استان کم است.
وی اظهار داشت: در صورتی که قطع و وصل برق در فاصله زمانی کوتاه اتفاق افتد به طور مثال در چند دقیقه برق بصورت مکرر قطع و وصل شود، بروز خسارت در وسایل برقی محتمل است.
علیخانی اظهار داشت: اکنون برنامه زمان بندی برای خاموشی برق اعلام شده است و بر این اساس نگرانی در باره وارد خسارت به وسایل برقی وجود ندارد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم در کشور مصرف برق به گونه ای چشمگیر افزایش یافته است، بی تردید در چنین شرایطی برای تامین برق پایدار بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمند هستیم.
خراسان شمالی 345 هزار مشترک برق دارد که 320 مگاوات برق مصرف می کنند و بر اساس گزارش شرکت توزیع برق خراسان شمالی بیشترین پیک بار مصرفی این استان از آغاز فصل گرما تاهفته گذشته 239 مگاوات بوده است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 22 تیر 1397 ، کدخبر: 82969295 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
ا.ف75
اصلا ما مردم عادی هیچی این کارخونه هایی که از قطع ناگهانی برق مالشون میسوزه چی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین