پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: در استان کرمان حدود هفتهزار اثر تاریخی شناسایی شده که از این تعداد 700 اثر ثبت ملی و هفت اثر ثبت جهانی شده است.

شعار سال: تاجیک در مراسم تجلیل و معرفی مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمان گفت: در استان کرمان حدود هفت هزار اثر تاریخی شناسایی شده که از این تعداد 700 اثر ثبت ملی و هفت اثر ثبت جهانی شده است.

تاجیک با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های میراثی و گردشگری یکی از راه‌های کاهش وابستگی به نفت است، افزود: در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد و در شرایطی که فشار دشمنان به نظام بیشتر شده باید به دنبال راه‌های جدیدتری باشیم.

وی با بیان اینکه شناساندن ظرفیت‌های گردشگری و میراثی کشور به مردم خودمان هم اهمیت ویژه‌ای در رونق این صنعت در داخل کشور دارد، گفت : باید گردشگری داخلی را با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی فعال کنیم.

در این مراسم از زحمات وفایی مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان کرمان قدردانی و فرخی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان کرمان منصوب شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 643606، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
امیدواریم برنامه هایی برای حفاظت از این ها در نظر داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین