پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
استاندار گیلان با بیان اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای زیبنده استان گیلان نیست، گفت: استانداردهای جاده‌ای در استان گیلان متناسب با جمعیت استان و مسافران نیست.

شعار سال: مصطفی سالاری در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان با حضور فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه استان گیلان در ایام سال بویژه فصل بهار و تابستان میزبان حجم کثیری از هموطنان است، اظهار داشت: استانداردهای جاده‌ای در استان گیلان متناسب با جمعیت استان و مسافران نیست.

وی مردم گیلان را میزبانان خوبی برای هموطنان دانست و اظهار داشت: ایمنی راه‌ها و وجود زیرساخت‌های مناسب برای میزبانی بهتر از گردشگران بسیار ضروری است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای زیبنده استان گیلان نیست افزود: با همکاری مجموعه پلیس و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی متولی می‌توانیم با آموزش، فرهنگ سازی و تخصیص اعتبارهای لازم گام‌های اساسی در جهت ارتقاء خدمات‌رسانی و ایمنی جاده‌ها برداریم.

وی بر ضرورت جدیت بیشتر دستگاه‌های متولی در احداث مراکز خدمات رفاهی کوچک بین راهی تأکید و تصریح کرد: آمادگی‌داریم با هماهنگی مجموعه پلیس و راهداری در جهت افزایش پاسگاه‌های پلیس راه بویژه در مناطق روستایی به منظور افزایش سطح پوشش جاده‌ای و ایمنی بیشتر گام‌های موثر برداریم.

استاندار گیلان به افزایش تردد خودروها در مناطق ییلاقی استان در ایام تعطیلات اشاره و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این مناطق نیازمند حضور بیشتر مجموعه پلیس و افزایش سطح خدمت‌رسانی به آنان به منظور کاهش تصادفات است.

وی اظهار داشت: با افزایش سامانه‌های نظارتی در نقاط مختلف استان بویژه نقاط حادثه خیز می‌توان در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش‌آفرینی کرد.

سالاری گفت: با افزایش زیرساخت‌ها در بخش خدمات رسانی به مسافران می‌توان به کاهش تردد خودروهای شخصی پس از افتتاح راه‌آهن قزوین-رشت کمک شایان توجهی کرد.

وی ایجاد شرکت‌های اجاره خودروهای بدون راننده را یکی از راهکارهای کاهش تردد خودروهای شخصی عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌های با کیفیت همراه با تنوع قیمتی یکی دیگر از راهکارهای توسعه گردشگری در کنار حمل و نقل عمومی است.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین پیشنهاد بررسی دقیق تیم کارشناسی مجموعه پلیس و ارائه راهکارهای اثرگذار کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بویژه در خصوص موتورسواران را ارائه کرد و گفت: تاکنون مطالعات بسیاری در این حوزه در استان گیلان انجام گرفته و آمارها استخراج شده و هم‌اکنون نیازمند یک نگاه کارشناسی از مجموعه پلیس هستیم تا با تخصیص اعتبارهای لازم یک اقدام عملیاتی در کوتاه مدت انجام شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 643489، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
جاده های گیلان مربوط به سال ها قبل می شوند و کسی به فکر گسترش این ظرفیت برای جذب توریسم نیست متاسفانه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین